Re: Smaragdgroen & Romantisch
Schattig, vrolijk, zomers en strak.... Ik hou ervan!!
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Smaragdgroen & Romantisch
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Schattig, vrolijk, zomers en strak.... Ik hou ervan!!
Dankje!
Nou ben ik 'm nog vergeten met topper te fotograferen en die was juist zo leuk geworden 
super gaaf. Zit ik net even op CakeCentral te kijken, staat ie daar ineens als eerste foto, most saved, op mijn scherm!
helemaal top!
Meid wat werk jij hard! En dan krijg je dit soort juweeltjes van taarten! Dikke pluim dame!

Wauwwauwwauw, wat een mooie stapels!
super gaaf. Zit ik net even op CakeCentral te kijken, staat ie daar ineens als eerste foto, most saved, op mijn scherm!
helemaal top!
Hihi, ik zag het gisteren ook ja! *trots*
Dankjewel allemaal.
Kreeg gisteren van de bruid te horen dat ie ook zoooooooooooooooooooooooo lekker was, dus ik ben helemaal happy!! 
Ik vind ze allebei helemaal super!!
Annalies schreef:wow Hoe maak je die draperieën??
Beetje lastig uit te leggen maar je moet je fondant heel dun uitrollen en dan met een lange prikker steek je er 3 keer onder zodat er golfjes ontstaan. Wel snel werken want anders is je fondant al te droog.
Dat vind ik best een duidelijke uitleg! Ik ga het eens proberen!! Dankje!
Prachtig zeg, mooie kleuren, mooie bloemen!!
Hoe krijg je de parelrand zo mooi rond? (de pareltjes zelf) Ik gebruik de pearlmold, maar krijg dan 'halve' parels..
mooie taarten! Vooral je onderste vind ik een wauw factor hebben
2 hele mooie taarten 
Prachttaarten!
Ik houd niet van groen, maar op jouw taart staat het prima.
En je romantische taart is beeldig met die prachtige pioenen.
Wauw wat een prachtige taarten en die pioenroen zijn zooo mooi!
Prachtig zeg, mooie kleuren, mooie bloemen!!
Hoe krijg je de parelrand zo mooi rond? (de pareltjes zelf) Ik gebruik de pearlmold, maar krijg dan 'halve' parels..
Ik heb ook halve parels hoor
Leg de platte kant gewoon naar onderen
Bedankt voor de complimenten allemaal! Begin haast te geloven dat ik misschien wel goed ben in het maken van suikerbloemen aangezien dit mijn allereerste bloemen op draad zijn?!?!
Toch maar eens PME2 gaan halen denk ik 
Wow, dit is echt geweldig. Nu nog ff een foto posten met topper!
Ziet er Top
uit

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Smaragdgroen & Romantisch