Re: ZILVER gewonnen met suikerbloemen op taart !
Je hebt terecht zilver gewonnen hoor, de bloemen zijn prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ZILVER gewonnen met suikerbloemen op taart !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je hebt terecht zilver gewonnen hoor, de bloemen zijn prachtig!
oh wauw zeg, echt super mooi gemaakt!!!! Ik weet hoe breekbaar t is en hoe lastig! Kan ik ze bij je bestellen 
(was eigenlijk geen grapje, laat maar weten)
proficiat met je prijs en gelukkig dat we op de momenten van desperation onze kerels naast ons hebben 
groetjes!
mooiiii gefeliciteerd
wat vreselijk mooi!!!
gefeliciteerd
Wauw wat een prachtig boeket bloemen niet van echt te onderscheiden en terecht Zilver!!!
Gefeliciteerd.
gefeliciteerd hoor
het ziet ook net echt uit
oh wauw zeg, echt super mooi gemaakt!!!! Ik weet hoe breekbaar t is en hoe lastig! Kan ik ze bij je bestellen
(was eigenlijk geen grapje, laat maar weten)
proficiat met je prijs en gelukkig dat we op de momenten van desperation onze kerels naast ons hebben
groetjes!
Als je echt suikerbloemen wilt bestellen, dan hoor ik dit natuurlijk graag
, het duurt alleen wel even voordat bloemen klaar zijn.
'k Ben alleen niet zo'n held met vervoeren
, vooral niet als alles al in elkaar zit ! Voortaan toch maar de taart ter plaatse opbouwen..
PRACHTIG!!!!
Ik kan me voorstellen dat je na de noodstop het liefst even in een hoekje wilde zitten. Maar jeetje zeg, wat top dat je man je heeft kunnen overhalen om toch mee te doen!
Je hebt terecht gewonnen hoor!

PRACHTIG!!!!
Ik kan me voorstellen dat je na de noodstop het liefst even in een hoekje wilde zitten. Maar jeetje zeg, wat top dat je man je heeft kunnen overhalen om toch mee te doen!
Je hebt terecht gewonnen hoor!
![]()
![]()
Ik zat voor zombie in de auto. 'k Kwam pas bij toen hij voorstelde dat hij het bovenste deel eraf zou gaan slopen en 'm dan op zijn naam ging inleveren 
Wat zul je gebaald hebben, gelukkig dat je man je toch overgehaald heeft. Gefeliciteerd met je prijs! 
Van harte gefeliciteerd metje tweede prijs!
De bloemen zijn dan ook schitterend!
En wat kan ik me je frustratie na het remmen goed voorstellen
Blij dat je toch de rest van je bloemen hebt ingeleverd.
Wat een prachtige bloemen!! Van harte gefeliciteerd met je prijs je hebt hem zeker verdient!
Marian
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ZILVER gewonnen met suikerbloemen op taart !