26

Re: ook hier weer een snel taartje.....

Paola schreef:

Wow, wat is hij mooi  :)
Snel taartje  :s , ik wilde dat ik dit al kon.  Heel mooi gemaakt.

dank je wel, maar het juiste gereedschap is het juiste werk  ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

27

walgelijk :lol:   :D maar hij  :Y  is vast lekker met die vulling

xxx

28

He wat vervelend: nieuwe spulletjes uitproberen! :lol:
En moet je hem ook helemaal zelf opeten? :s
:lol:  :lol:  :D

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

29

crunchie schreef:

walgelijk :lol:   :D maar hij  :Y  is vast lekker met die vulling

xxx

whahhaha, ik ben er zelf niet, hij is voor mijn ouders en kids als wij in maastricht zitten voor 2 daagjes  ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

30 Laatst bewerkt door dore (24-05-2011 07:40)

en die cel dingen met wat maak je dat fondant??? :o
AAA EN TAAAART WAAAAAAAUW

31

oooh wat een dotje weer!!! Ga je nu alweer met je hubbie weg? Heerlijk meid geniet ervan, nog ff voor je operatie!!

groeten, Bianca
TAART in huis

32

Gaat de gumpaste makkelijk uit die dingen of kun je het ook eruit meppen zeg maar, net als de letters :s eruit peuteren heeft bij mij helaas geen zin :s

Heb je een geheim daarvoor, ofwel ik vraag een filmpje  :lol: als je tijd en zin hebt kijk de anderen ook vaker  :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

33

het is heel makkelijk op te wippen met een naaldje (needletooltje of knopspeld) even op diverse plaasten opwippen en dan in zijn geheel eraf halen. gaat echt goed. er uit meppen zou ik niet proberen want ik denk dat de mold dan in 2-en ligt  :s
het lastigste is het verwijderen van de overige flowerpaste. goed wegsnijden en dan netjes maken van de vorm. maar ook dat gaat prima als je weet hoe het moet. die dame op de beurs legde het goed uit. ik weet niet of er een filmpje van bestaat. misschien op de site van celcraft/celshapes?

34

Oke bedankt voor je supersnelle antwoord :thumb:

Ik dacht mischien heb jij tijd/zin voor een filmpje, ik kijk de anderen filmpjes ook wel vaker :thumb: { staan onder favo} en die zijn ook heel duidelijk.

Ik denk ik vraag het gewoon nee heb je ja kun je krijgen of was het nou andersom :think:

35

ik ga over een kleine 10 minuten weg naar maastricht en donderdag wordt een dagje ziekenhuis met mijn man. vrijdag en zaterdag werken en woensdag wordt ik zelf geopereerd. dus voor die tijd gaat het denk ik niet lukken. maar als ik geopereerd ben heb ik misschien tijd zat ;)

36

O dat vind ik kei lief......heb de tijd hoor was maar een idee/vraagje

Geniet van maastricht,  :lol:
veel toitoitoi in het ziekenhuis en dat jullie snel weer de opgeknapt/de oude zijn.

en nogmaals bedankt :lol:  :thumb:  :lol:  :thumb:

37

kwebbeltje schreef:

het is heel makkelijk op te wippen met een naaldje (needletooltje of knopspeld) even op diverse plaasten opwippen en dan in zijn geheel eraf halen. gaat echt goed. er uit meppen zou ik niet proberen want ik denk dat de mold dan in 2-en ligt  :s
het lastigste is het verwijderen van de overige flowerpaste. goed wegsnijden en dan netjes maken van de vorm. maar ook dat gaat prima als je weet hoe het moet. die dame op de beurs legde het goed uit. ik weet niet of er een filmpje van bestaat. misschien op de site van celcraft/celshapes?

Wat een suuuuuper leuke taart! En 2e op CC!!  :Y

Ik heb ook celshapes, de scrolls, en ik heb er zooooooo'n ruzie mee.... Bij mij is het probleem het wegsnijden van het teveel aan materiaal, meestal komt een deel van de scroll dan mee, het blijft zeg maar niet 'plakken' in de shape... En als het wel blijft zitten, blijft het daarna TE goed zitten, en krijg ik het er dus niet meer uit!  :lol: Wat gebruik jij precies? Ik heb flowerpaste, fondant, fondant met tylose en marsepein geprobeerd...  :s Jij gebruikt ook flowerpaste he? Welke? En doe je nog iets met crisco/poedersuiker oid? Wat voor mesje gebruik je, en moet je die nog op een speciale manier houden? Beetje schuin? Alvast heeeel erg bedankt voor je hulp, ik wil het zo graag onder de knie krijgen!!

Veel plezier in Maastricht en allebei heel veel sterkte gewenst in het ziekenhuis!!

38

Hoi Brenda! Volgens mij ben jij vandaag onder het mes geweest, toch? Dus bij deze van mijn kant heeeeeel veel sterkte gewenst! Ik hoop dat alles goed is gegaan, en dat je snel weer op de been bent...

39

Dat ik deze nog niet gezien heb zeg, wat een plaatje!!!! Wauw!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))