26

Re: Inzending Alphen, Mijn sprookjestuin.

Super, hoe wordt er eigenlijk gejureerd. Ik bedoel waar krijg je punten voor en waar niet voor. Want ik heb hem ook reallife gezien en hij is prachtig!

27

Ook al zo'n mooie taart!

Schitterend.

Het zand ook tussen de steentjes, geweldig! :Y

28

Deze is ook zo gaaf!!!! :thumb:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

29

Het is dat er een elfje op de waterlelie zit en een zeemeermin in de fontein spetterd anders zou je zo zeggen dat het een echt tuintje is. de details die je er in hebt verwerkt van de blaadjes in de heg en het zand tussen de stenen. je hebt echt overal aan gedacht, petje af.  :Y
Alleen jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen

"If people have no bread, let them eat cake" - Marie Antoinette

30

Ook ik heb met bewondering naar alle blaadjes staan kijken. Ik vond ook de dolfijn zo leuk! Balen van die paar punten. Maar ik vind em erg gaaf  :Y

31

Tja, we hebben het er op de beurs al over gehad wat de jury vond...
Ik vond hem onwijs mooi en inderdaad, hij had ook echt van taart kunnen zijn, dat vind ik ook een plus. Maar buiten dat was hij gewoon onwijs mooi, juist om al die blaadjes, het zand tussen de stenen en al de verschillende karakters! Echt jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen, je had het wel verdiend, absoluut!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

32

Prachtig!!!!!

33

Wauwie!! Wat een prachtig kunstwerk!! En wat mij betreft heb je echt een prijs verdient hoor!

34

Heel erg leuk en ook heel leuk al die sprookjes zo bij elkaar gecombineerd in 1 taart,heb hem ook in het echt mogen aanschouwen. :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl