1

Onderwerp: Hello kitty en lego!

De hello kitty :
http://94.100.125.3/1312250001-1312300000/1312283001-1312283100/1312283039_5_1bUw.jpeg

Het thema lego trekt me totaal niet maar vond hem toch nog wel leuk geworden:
http://94.100.114.119/1312250001-1312300000/1312286301-1312286400/1312286363_6_P29q.jpeg

2

Re: Hello kitty en lego!

Mooie strakke taarten!

Heel mooi gemaakt! :Y

3

Leuk gedaan!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

4

leuk geworden zeg!!

Ik heb zo'n vermoeden dat die legotaart voor een leerling uit mijn klas is! Die is een deze dagen jarig, wordt 6 en heet Karsten ;)  jij komt uit nijmegen toch?

Haha hoezo toevallig!

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

5

dank jullie wel voor de leuke reacties. en Kelly wat grappig zeg, dat kan bijna niet missen dat dit dezelfde kartsen is lijkt me. Zijn moeder is een collega van mijn zus en ken haar dus verder niet zo goed maar ze heeft net een dochtertje gekregen. Ik kom inderdaad uit nijmegen. En heb ook nog eens op de pabo gezeten. Heb er alleen uiteindelijk niet voor gekozen om voor de klas te gaan staan. Heb jij ook in nijmegen op de pabo gezeten? Heb even bij jouw taarten gespiekt: errug mooie taarten maak je!

6

Mooie taarten.

7

Heel mooi!!
Hoe maak je die Lego blokjes? Ik heb een opdracht voor zondag... er moeten dus ook Lego blokjes op! Doe je dan gewoon een blokje marsepein en daar bovenop kleine rondjes leggen?

Ik zou heel blij zijn als je het me zou willen laten weten  ;)

Bedankt alvast!
Cotie.

Groetjes, Cotie. www.datverdienteentaartje.nl
Ik geef ook workshop's in Dordrecht!

8

Hoi Cotie, Nou ik heb je taartjes even bekeken en als ik dat zie durf ik je bijna geen advies meer te geven, haha. jeetje wat zijn die mooi zeg, heb je website ook maar even bij mn favorieten gezet. ik had op dit forum gezien dat er ijsblokjesvormen te koop zijn voor de legoblokjes  en ook voor de poppetjes maar had geen tijd meer om daar aan te komen en weet ook niet of we ze nog vaker gaan gebruiken dus misschien ook zonde. dus deze gewoon inderdaad met de hand gemaakt. precies zoals je al zei een blokje en balletjes erop die je een beetje platdrukt. wel best een hoop werk hoor om ze mooi vierkant te krijgen dus hoop niet voor je dat je er heel veel wilde gaan maken;) ben benieuwd naar het taartje maar die zal hier vast wel voorbij komen.

9

Heel mooi gemaakt!!! :Y

Groetjes, Angela