Onderwerp: Ivory and lace
Voor vrienden mocht ik een bruidstaart maken en behalve de kleuren mocht ik zelf kiezen wat ik ging maken
En daar hou ik van!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ivory and lace
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor vrienden mocht ik een bruidstaart maken en behalve de kleuren mocht ik zelf kiezen wat ik ging maken
En daar hou ik van!

Heeeel mooi! Ook zelf de bloemetjes meegenomen? Leuk idee zo!
Heel romantisch!!
Die roos is erg mooi!
Het bruidspaar zal vast heel blij geweest ziijn. 
Wat mooi! Inderdaad heel romantisch!
wat een snoepje is het weer, en ook nog best wel groot aan de laatste foto te zien
ik dacht dat het een formaatje was welke je op de beurs ook had staan (kleine dummie stapel) 
Waanzinnig mooi ook de setting !!! 
wat een snoepje is het weer, en ook nog best wel groot aan de laatste foto te zien
ik dacht dat het een formaatje was welke je op de beurs ook had staan (kleine dummie stapel)
nou... het is niet zo'n grote hoor
10, 15 en 20 cm maar de cakes zijn 10 hoog.. 
Wow het is weer prachtig 
Wat een mooi bruidstaartje!
Prachtig!! heel erg mooi geheel, ik wil dat ook eens proberen met dat kant maar waar koop je dat?? Pippoos, de markt?
Super-, supermooi geheel!! Maar ja...dat kan natuurlijk ook niet anders, want jij...
Zoete groet,
Mandy
Adembenemend mooi. 
Wat een beauty weer! Ben je een beetje bijgekomen na 2 dagen beurs? Ik ga morgen mijn nieuwe molds proberen, ben er blij mee!
Wederom een plaaaatje....
was leuk je even in het echie gezien te hebben op de beurs.
Groetjes,
fifi
Super-, supermooi geheel!! Maar ja...dat kan natuurlijk ook niet anders, want jij...
![]()
![]()
Zoete groet,
Mandy

Wat een beauty weer! Ben je een beetje bijgekomen na 2 dagen beurs? Ik ga morgen mijn nieuwe molds proberen, ben er blij mee!
Nee!
Ben stuk! Het was echt zo ontzettend druk.. maar vond het erg gezellig toch tussen alles door tijd gevonden om af en toe een beetje te kletsen en allemaal weer nieuwe mensen gezien!
Super dat je er blij mee bent.. ik ga ze ook nog halen want vind hem super
. O en je wedstrijdtaart vond ik helemaal geweldig!
Wederom een plaaaatje....
was leuk je even in het echie gezien te hebben op de beurs.Groetjes,
fifi
Hey! Dank je! Vond ik ook! leuk is dat he dat je dan opeens een gezicht erbij hebt.. (gelukkig maar) 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ivory and lace