1

Onderwerp: mijn cupcake ijsjes

Morgen vertrekt mijn oudste kind op kamp met groep 8. Ik had beloofd wat cupcakes te maken voor de aankomstdag. Toen kwam ik deze leuke ijsbakjes tegen van een blogger, misschien 'zwerft' ze ook wel hier op het forum en herkent ze haar ijsjes.... bedankt voor de inspiratie! Deze waren heel leuk om te maken en hopelijk worden ze morgen goed ontvangen.

Ik heb gewoon een ijsbakje gevuld met 20 gr cc-mix, 18 minuten op 175 graden. Eenmaal afgekoeld heb ik ze gevuld met aardbeien-creme en een laagje chocolade er over heen gegoten. Daarna met icing een toef gespoten en wat confetti (baukje geloof ik?) erop.

Bedankt voor het kijken! Op mijn blog staan nog wat meer foto's.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FFMNOWQX-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NNN48BSQ-D.jpg

2

Re: mijn cupcake ijsjes

Ze zijn erg leuk!
Overleven ze de reis wel?
Het zou zonde zijn als ze gehavend aankomen.

Groetjes Gerien

3

Zien er heerlijk uit. Natuurlijk mag je mn tapas gebruiken. Ik pluk de ideeen ook maar van het internet hoor!

grtjs,Bri

Make cake, Not war!

4

grietje schreef:

Ze zijn erg leuk!
Overleven ze de reis wel?
Het zou zonde zijn als ze gehavend aankomen.

Ik zocht inderdaad iets om ze in te vervoeren....wat blijkt, ze passen precies in zo'n eierdoos voor 20 stuks (alleen 1 zo'n helft weet je wel?). En die heb ik in een taartdoos gezet. De toefjes worden aan de buitenkant een beetje hard, dus ik heb goede hoop dat ze de reis gaan overleven. Heb ook al een rij-moeder geregeld die ze plat kan vervoeren en 'rustiger' rijdt..... Op hoop van zegen dus maar!

Erg leuk zeg! En feestelijk  :)  Welk spuitmondje heb je gebruikt als ik vragen mag?

6

Party-treats schreef:

Erg leuk zeg! En feestelijk  :)  Welk spuitmondje heb je gebruikt als ik vragen mag?

nummer 1M van wilton

Sietske72 schreef:
Party-treats schreef:

nummer 1M van wilton

Dank je wel :)

8

Heeeeeeeeeeeeeeel erg leuk!
Deze staan ook nog op mijn lijstje om te maken.
Ze zullen vast goed ontvangen worden en lekker opgesmuld worden.

9

Wat een leukerds, ik wil nog iets maken voor mijn kids aan het einde van het schooljaar, ik denk dat ik zo iets doe!!

.. Want taart kan altijd!!

10

erg leuk heb ze pas ook gemaakt
ze blijven leuk

11

superleuk  :thumb:

Live life to the max!!!!

12

och, ff een paar dagen niet geweest.... wat een leuke reacties  :o , bedankt allemaal!  :thumb: