1

Onderwerp: scania truck

Heb al gezocht op het zoek gedeelte :+  maar zoek een how to van een geboetseerde scania truck of 3D truck..of een taart met zoiets erop.... wil het graag zien voor wat inspiratie voor een communietaart voor een jongetje die gek op scania trucks is...
dus iemand ideen...foto's of links...
alvast bedankt
groetjes

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: scania truck

als je op google scania taart intypt krijg je wel een paar voorbeelden te zien. Niet heel veel maar misschien toch genoeg als inspiratie.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

3

hmm, ben ook scania gek, (rij er zelf 1 :Y ) maar kan je helaas niet verder helpen als google idd...

4

Moet voor komend weekend ook een 3 D truck maken. Zeer spannend.. Haal mijn inspriratie maar hier van het forum, want kan ook geen how to vinden.

5

ja via google had ik al gedaan....maar in ieder geval thanks voor het meedenken...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

Ik weet niet of je ondertussen al weet wat en hoe je gaat maken, maar ik kwam deze nog tegen en vind hem helemaal super:
http://farm5.static.flickr.com/4045/4663569505_e9eac860f1_b.jpg

7

toevallig...die zit in memapje nu en daar ga ik een poging toe wagen
bedankt voor het meezoeken

8

conny4u schreef:

toevallig...die zit in memapje nu en daar ga ik een poging toe wagen
bedankt voor het meezoeken

Succes!  :thumb:

9

laat even zien hoe die geworden is..? :o  ;)