1

Onderwerp: Lief stapeltje, pastel

Lief taartje met roosjes en een prinsessenkroontje erop, "maak er maar wat moois van" was de bestelling.
Vond hem zelf wel leuk geworden al begon ik een beetje te twijfelen of het niet iets "te" was voor een- 3jarige peuter..
Moeders was er harstikke blij mee gelukkig.

Nu even een weekje niets, ook wel even lekker.

http://94.100.123.74/1312300001-1312350000/1312349601-1312349700/1312349640_6_Ot_A.jpeg

http://94.100.115.35/1312300001-1312350000/1312349701-1312349800/1312349795_6_Jyjt_1.jpeg

2

Re: Lief stapeltje, pastel

Ik vind hem heel mooi!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

Prachtig. Echt super mooi gedaan. Mag ik je vragen hoe je de letters etc goud hebt gekregen? en met welke dust etc?  :)

4 Laatst bewerkt door Chantalesmee (22-05-2011 18:09)

Party-treats schreef:

Prachtig. Echt super mooi gedaan. Mag ik je vragen hoe je de letters etc goud hebt gekregen? en met welke dust etc?  :)

Dankje.
De letters heb ik geverfd met  "Americolor Sheen Gold" en  daarna "Sugarflair Lustre Pearl Ivory"  erover gedaan om het iets zachter te maken..

5

Prachtige taart !!

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

6

Wouw !! Prachtig  :thumb: 3 jarige meisjes kunnen al hele dametjes zijn, dus ik denk dat de jarige prinses hier heel erg blij van gaat worden !

Welk merk kleuren heb je gebruikt ?
Ik zoek al een poosje naar pastelkleuren om mijn marsepein mee te kleuren.

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

7

Leuke kleurtjes

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

8

echt heel gaaf,
super mooie kleuren!!!

9

Wauw echt mooi!!!!!!!!!!!!

10

Super leuke taart. Mooie kleuren. Welke letter uitsteker heb je gebruikt? Ze zien er erg leuk uit.

Groetjes Gülendem

11

Super mooi !!  :thumb:

12

Wat een prachtige taart!!!!! Heel gaaf gedaan hoor!!!!!! Een echt 'wauw' effect!!!!

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

13

wauw wat een prachtige taart, en vind je letters echt geweldig (de naam is ook leuk....zo heet mijn jongste dochter)

14

Heel mooi zeg! Mooie kleurtjes en dat goud erbij!  :thumb:

15

mooi hoor.

16

Echt heel mooi!  :thumb:  :thumb:
Leuk die pastelkleuren/GOUD en super strak  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

17

AlexandraB schreef:

Wouw !! Prachtig  :thumb: 3 jarige meisjes kunnen al hele dametjes zijn, dus ik denk dat de jarige prinses hier heel erg blij van gaat worden !

Welk merk kleuren heb je gebruikt ?
Ik zoek al een poosje naar pastelkleuren om mijn marsepein mee te kleuren.

Bedankt,
En klopt hoor, heb zelf een dochtertje van 2,5jaar en kan af en toe ook echt een dametje zijn. Zo vertelt ze mij wel even welke kleren ze aan wil en welke niet mooi zijn  ;)

Maar de fondant heb ik zo gekocht, en weet ook niet of je marsepein wel zo mooi licht kunt kleuren. Word dat niet altijd veel donkerder?

18

Gülendem schreef:

Super leuke taart. Mooie kleuren. Welke letter uitsteker heb je gebruikt? Ze zien er erg leuk uit.

Dankje.
Het zijn koekjes uitstekers, maar niet van een bekend merk.
Heb ze toen bij een winkeltje gekocht met allemaal kookspullen.

19 Laatst bewerkt door Party-treats (23-05-2011 07:44)

Dank je wel voor je reaktie. Is Sugarflair Lustre Pearl Ivory gewoon zo droog aan te brengen op de letters na dat je ze geverfd hebt?

En werk jij met de soft gel??

20

Party-treats schreef:

Dank je wel voor je reaktie. Is Sugarflair Lustre Pearl Ivory gewoon zo droog aan te brengen op de letters na dat je ze geverfd hebt?

Ik breng de lustre droog aan, zo geeft die een mooi glimmend (metallic) effect. Je hebt maar een klein beetje op het topje van je kwastje nodig. Het is ook heel mooi op andere kleurtjes aan te brengen, worden mooie zachte kleuren. Ik gebruik deze heel veel.
Je kunt de lustre met alcohol opbrengen dan word die iets matter.

Met welke softgel bedoel je, voor het kleuren van de fondant bedoel je?

21

Chantalesmee schreef:
Party-treats schreef:

Ik breng de lustre droog aan, zo geeft die een mooi glimmend (metallic) effect. Je hebt maar een klein beetje op het topje van je kwastje nodig. Het is ook heel mooi op andere kleurtjes aan te brengen, worden mooie zachte kleuren. Ik gebruik deze heel veel.
Je kunt de lustre met alcohol opbrengen dan word die iets matter.

Met welke softgel bedoel je, voor het kleuren van de fondant bedoel je?

Ja de gel voor het verven van de fondant :)  IK heb 'm besteld dus ben benieuwd