1 Laatst bewerkt door malou (23-05-2011 05:14)

Onderwerp: Bruidstaart met de topsypannen

Voor vrijdag mocht ik mijn eerste oilily taart maken, het liefst topsy! Ik was helemaal blij aangezien ik sinds ik hier op het forum kom een oilily op het lijstje had staan, maar het er niet echt van kwam.
Het bruidspaartje moest bert en ernie zijn, ik geloof omdat ze elkaar zo noemen.

Gemaakt van cake en gevuld met chocomeringue en lemoncurd en bekleed met marsepein
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/246819_164244056972083_152532138143275_401324_6333873_n.jpg

2

Re: Bruidstaart met de topsypannen

hahahahahaha die topper...erg leuk...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

haha wat een leuke taart, de gympen onder de jurk en het pak! leuk gedaan!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

Hahahah is ernie een meisje?

Leuke taart!

Groetjes Natasja!

5

Die gympies, briljant! :lol: Erg leuke en originele bruidstaart! :)

6

leuk bruidspaartje, lekker origineel!
jammer dat we het topsy er niet zo goed van kunnen zien; heb je nog een andere foto?

Groetjes, Dorothea.

7

wat een leuke idee zeg, erg origineel  :Y
En prachtige door je gemaakt  :thumb:

Cake makes your smile !!!

8

heel mooi zeg! ernie is wel schattig zo, en die gympies zijn echt gaaf!! ziet er goed strak uit!!

9

MamavanDean&Julian schreef:

Hahahah is ernie een meisje?

Haha, dat zei mijn zoontje ook. Die vertelt nu ook tegen iedereen die het wil horen dat ernie een meisje is, want mama had hem een jurk aangedaan.

Nog een leuke van hem vond ik: "Mama, als ik ga trouwen wil ik een Bob (de bouwer) taart"

dot schreef:

jammer dat we het topsy er niet zo goed van kunnen zien; heb je nog een andere foto?

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/230361_217519728266749_100000261703186_885703_3618636_n.jpg

Wat meer van de zijkant genomen en is niet zo scherp.

Dank jullie wel voor de leuke reacties!

10

dank je, zo komt de topsy beter uit! ziet er goed uit hoor!

Groetjes, Dorothea.