Re: Zilver gewonnen met Maxima - beurs Alphen
Ik heb al heeeel lang naar je foto's ziten kijken en steeds weer zie ik iets nieuws... Echt waanzinnig goed gedaan!
Prachtig prachtig prachtig! Wat een werk!
GEFELICITEERD!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zilver gewonnen met Maxima - beurs Alphen
Ik heb al heeeel lang naar je foto's ziten kijken en steeds weer zie ik iets nieuws... Echt waanzinnig goed gedaan!
Prachtig prachtig prachtig! Wat een werk!
GEFELICITEERD!
Wij hebben nog even de tijd gehad om met elkaar te praten toen mijn zoon Mike bij jou een berencc aan het maken was,die regenboogbeer,met al die leuke kleurtjes,toen het al wat rustiger was (15;30 ongeveer)
Ik zei al dat ik je taart heel erg leuk vond,leuk gedaan met het officiele tintje aan de ene kant en het mindere,de assepoester(prinses) aan het poetsen,en dat het er niet toe doet of je een hele grote taart hebt,zo zie je maar met je tweede plek.
Van harte gefeliciteerd het is een topstuk

wauw zeg, wat ontzettend leuk, en mooi gemaakt!!!

Wat ontzettende origineel en leuk! Zo kan jet thema natuurlijk ook gebruiken 
Mooi hoor, terecht in de prijzen gevallen!
ja, die vond ik ook wel errug origineel
wie was er dan 1?? Gauw effe verder struinen langs de topics 
edit: oh ja
gefeliciteerd 
Deze vind ik ook geweldig, heel erg mooi gemaakt. Leuke details had deze.
Gefeliciteerd met je zilver. 
Gefeliciteerd met je prijs.
Gefeliciteerd!

Ben helaas vandaag niet op de beurs geweest, maar toen ik de foto's zag was deze favoriet. Superleuk thema (origineel ook), en heel mooi uitgevoerd
Gefeliciteerd met je prijs!
Haha, geweldig! Gefeliciteerd met het zilver!
Proficiat met je prijs!
Jouw stuk vond ik zo humoristisch. Heel origineel en mooi gedaan.
Die is leuk!! Proficiat!!
Gefeliciteerd. Ik vind hem geweldig 
Gefeliciteerd met je zilver maar eh voor mij is ie goud!!! Ik kan blijven kijken en ontdek toch steed weer iets nieuws. Ik vind je een kanjer! Groetjes Thea
Wow wat een superorigineel idee en gefeliciteerd met je prijs 
Ik vraag me af of het werkelijk zo gaat in huize van oranje nassau

Vooral vaker meedoen dus
Je was er zo onzeker over, terwijl zo ongeveer iedereen op de beurs het had over jouw ontzettend geinige inzending!
En omdat het ook allemaal zo ontzettend mooi en compleet was heb je echt helemaal terecht gewonen!!!
Gefeliciteerd met je prijs!
Heel origineel en mooi gemaakt 
wat ontzettend gaaf zeg! Daar zal je heel veel tijd hebben ingestoken!!
Gefeliciteerd meid!
Vooral vaker meedoen dus
![]()
Je was er zo onzeker over, terwijl zo ongeveer iedereen op de beurs het had over jouw ontzettend geinige inzending!
En omdat het ook allemaal zo ontzettend mooi en compleet was heb je echt helemaal terecht gewonen!!!
Ja, ik heb de smaak nu te pakken. Ben al aan het nadenken voor oktober Taart en Trends. Was inderdaad onzeker, heb er 3 jaar over gedaan voordat ik mee durfde te doen met een wedstrijd...
Miss Pebble ik vond het leuk een gezicht bij de avatar te zien. Heb nog wat mensen van het forum ontmoet, erg leuk!!
GE - WEL - DIG...!!!
Echt een supercreatie...!
Waanzinnig leuk, goed en ontzettend origineel! Gefeliciteerd met je zilver. Het verbaast me eigenlijk, dat je geen goud hebt!
Gefelicteerd, echt te grappig dit kunstwerk!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zilver gewonnen met Maxima - beurs Alphen