1

Onderwerp: White chocolate mud cupcakes met frambozentopping

En witte chocoladeschaafsel. Ik word zo vrolijk van die superroze foto dat ik hem toch even wil posten:

http://94.100.118.235/1313000001-1313050000/1313022201-1313022300/1313022227_6_ETrV.jpeg

Moet eerlijk zeggen dat ik de witte chocolade niet zo heel erg proef. Het is wel een mooi stevig cakeje geworden, met een beetje een bite. Heerlijk caloriebommetje!

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

2

Re: White chocolate mud cupcakes met frambozentopping

Een plaatje van een foto en prachtige cupcakes !

Groetjes, Conny

3

Mmmm dat ziet er lekker uit en mooi!

4

Zo dat ziet er goed uit. Ik wil dat ook eens gaan proberen. Hoe heb je de frambozentopping gemaakt?

Groetjes

5

Lunylin schreef:

Zo dat ziet er goed uit. Ik wil dat ook eens gaan proberen. Hoe heb je de frambozentopping gemaakt?

Dank jullie wel voor de leuke reacties! Ik heb voor de frambozentopping Zwitserse merenquebotercreme gebruikt met daardoorheen frambozenfruitpasta van Hero. (Tot nu toe nog niks gemerkt van schifting, ik denk ik waag het erop met dit merk). Dat kan volgens mij met allerlei soorten gezeefde jam. Gewoon een paar eetlepels erdoorheen mixen. Klein beetje kleurstof erbij en voila!

Het is zoet maar wel lekker fruitig!

www.colourfulcakes.nl

Ziet er heerlijk uit!

Is het de chocolate mud cake van Jozien maar dan met witte choco? en doe je dan wel de cacao erin?

Groetjes

7

KirstenCakes schreef:

Ziet er heerlijk uit!

Is het de chocolate mud cake van Jozien maar dan met witte choco? en doe je dan wel de cacao erin?

Groetjes

Kirsten, dankjewel! Nee het is niet het recept van Jozien, ik heb het van een andere site. Ik weet niet of ik de link hier mag plaatsen?

Er zit 100 gram gesmolten witte chocolade in. Ik vind dat je het niet erg proeft, mijn moeder zei gisteren, goh je proeft lekker de witte chocolade! Dus de meningen zijn verdeeld, hahaha.

www.colourfulcakes.nl

Heey Chantal,

Vriendjelief hier is helemaal gek van witte chocola dus ik zou het graag ook eens maken, ik denk dat je het recept in de recepten rubriek kan posten. Zou je anders een mailtje naar mij wille gooien met het recept?

Groetjes Kirsten

9

Ik heb je gemaild!

www.colourfulcakes.nl