1 Laatst bewerkt door johnnydevries (22-05-2011 19:57)

Onderwerp: mario taart

mario taart voor mijn zoontje hij wist presies wat ie wou want hij kijkt wel eens mee op dit forum dus een beetje afgekeken maar hij is aardig gelukt, figuren zijn niet geboetseerd oja hij is ook gek van donkey kong dus die moest er ook even bij op

ps. heb nog nooit zo'n blij jongetje gezien toen ik binnen kwam met de taart daar doe je het voor

http://94.100.121.46/1302250001-1302300000/1302293901-1302294000/1302293961_5_IBW1.jpeg

2

Re: mario taart

ik vind de taart heel leuk. persoonlijk vind ik het altijd wat zonde om plastic op een mooie taart te zetten.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

ik ook : maar hij speelt er nu de hele dag mee en anders waren ze nu op geweest want hij is gek op marsepein en aangezien het met kleurstof gekleurt word vond ik dit een beter ide

4

ja dat is ook zo. Nu heeft hij er langer plezier van en jij geen drukke zoon in huis ( althans, bij ons worden ze helemaal hyper van teveel kleurstof)

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

ja idd ik gebruik het liefst altijd zo weinig mogelijk kleurstof
en ik brush vaak mijn marsepein

6

Onwijs leuke taart!!! Ik vind plastik helemaal niet storend. Het is een heel mooi geheel zo.

7

Onwijs leuke taart!!! Ik vind plastik helemaal niet storend. Het is een heel mooi geheel zo.

bedankt voor de reacties
:thumb: