1

Onderwerp: help?!? hoe ga ik dit doen? planningvraag

ik heb gisteren een opdracht gekregen, en die heb ik aangenomen. ik wil die ook dolgraag doen.

maar thuis kwam ik tot de conclusie dat ik dat weekend weg ben.

kan ik een taart donderdagavond helemaal maken, en afgeven, en dat hun die pas zondag gebruiken?

iemand tips?

Re: help?!? hoe ga ik dit doen? planningvraag

ik zou dat zelf niet doen eigenlijk... ik vind er net iets teveel tijd tussen zitten.
maar in het vwervolg toch eerst even je agenda raadplegen voordat je iets aanneemt ;)
maar das mosterd na de maaltijd natuurlijk.
Verder kun je overleggen met de klant of ze de taart thuis willen invriezen.

Ik zing mijn eigen wijsje!

Hangt van de taart in kwestie af :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

4

ligt er inderdaad aan waarmee hij gevuld is. heb ook wel eens een taart gemaakt en die was 3 dagen nog prima te eten. de restjes had ik zelfs ingevroren en na de vriezer was hij nog lekkerder:)

planningsvragen/bewaarvragen/vriesvragen [move]--> td algemeen

ik heb je titel wat meer inhoud gegeven, als iedereen hier 'help?!?!' als titel gebruikt, wordt het hier erg onoverzichtelijk ;Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

de vulling wordt choco-mouse en choco botercreme. zou ik die dan drie dagen kunnen bewaren?

Ik persoonlijk zou het denk ik niet doen...
Stel dat hij toch niet meer zo lekker smaakt om wat voor reden dan ook dan heb je wel slechte reclame....

8

Ik weet niet voor wie de opdracht is maar ik vind dat je als besteller best er vanuit mag gaan dat de taart zo vers mogelijk is. Chocomousse maak je neem ik aan op basis van slagroom en dat is uiterlijk 3 dagen binnen de koeling houdbaar en eten ze het dus op de uiterst houdbare dag. Het lijkt mij dus niet  echt verstandig.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage