Re: Welke jam gebruiken jullie??
Ik gebruik van alles Van een aldi jam tot een wat duurdere.
Heb allerlei smaken (framboos vind ik zelf erg lekker). Ligt er aan waar ik boodschappen doe en of ik wat nodig heb.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Welke jam gebruiken jullie??
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik gebruik van alles Van een aldi jam tot een wat duurdere.
Heb allerlei smaken (framboos vind ik zelf erg lekker). Ligt er aan waar ik boodschappen doe en of ik wat nodig heb.
Hier meestal de jam van het C1000 huismerk. Werkt prima
ik gebruik eigenlijk altijd die van de Aldi, laatst had ik een keer die van de Hoogvliet, maar was er echt niet tevreden over, die van de Aldi vind ik veel lekkerder.
wisselt een beetje van de aldi en de lidl... ik vind beide prima
euroshopper van de AH en dan wordt meestal om aardbeien gevraagd.
Altijd BonMaman, want die vind ik gewoon als beleg ook het lekkerste. De smaak is afhankelijk van de rest van m'n vulling, wat nogal 's variëert. Maar viervruchten vind ik zelf het lekkerste, maar aardbei gebruik ik ook heel vaak. Ik zeef het niet. Evt. grotere stukken fruit in de jam wil ik dan nog wel 's halveren.
Hero jam is helemaal niet verkeerd als je er mee vult, maar je kan geen enkele jam waar conserveringsmiddel in mixen met botercreme, dan gaat het altijd schiften.
In principe kan je met iedere jam die jij lekker vind gewoon een laag vullen dus!
kun je wel die fruitpasta van hero, met botercreme dus...?
of is dit een heel blonde vraag??
Iedereen bedankt voor alle antwoorden.
Ik had ook al bedacht dat ik gewoon jam tusssen de taart kan doen, ik vind Hero nl wel lekker.
Ik mix het nooit door de botercrememix.
Wel heb ik nu een antwoord gehad op de vraag wat er "mis" is met Hero. Ik begrijp dat het te maken heeft met de conserveermiddelen.
Ik heb op de potten die ik in huis heb gekeken en daar staat niet op dat er conserveermiddel in zit !!
Gisteren in de winkel verschillende merken bekeken en bv BonMaman zit het ook niet is, maar in sommige andere dus wel. Maar in Hero dus ook niet (meer) volgens het etiket.
@brenn, welke fruitpasta bedoel je? Die ken ik niet.
hoi mamski,
ja die nieuwe van hero, fruitpasta zonder stukjes speciaal voor kids (en voor mij )
Is er in 3 smaken aardbei, framboos en perzik dacht ik.
wilde die door mbc doen voor een aardbeien smaakje, maar ja als d'r kans is op schiften ga ik dat natuurlijk niet doen. tenminste dat is bij de gewone jam van hero t probleem lees ik hier nu...
(ben niet zo van de patidess..)
Even op het etiket kijken en desnoods even met een beetje uitproberen, weet je het snel genoeg!
lidl jam vind ik tot nu toe de allerlekkerste. veel vruchten erin en weinig saus. dan wordt mijn biscuit tenminste niet zo nat. ook al markant merk aardbeienjam gehad maar die vond ik dus wel te nat.
maar de allerlekkerste jam maak ik zelf
. het seizoen is weer bijna aangebroken dus de aardbeienjam, frambozenjam (met pitjes
) en bramenjam zal straks weer terug te vinden zijn in mijn taarten. heb ook nog een potje kruisbessenjam in de kast staan die mijn mama gemaakt heeft en die wil ik ook een keer in een taart stoppen. heerlijk zuur
Die Lidl jam waar jij het over hebt, laat je die nog uitlekken ofzo? Ik ga van de week een taart maken en zit nog te twijfelen of ik er bcm door doe met jam of alleen jam enzo. Vooral omdat ik niet wil dat het een natte kliederboel wordt. (A)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Welke jam gebruiken jullie??