Onderwerp: Geboorte cupcakes meisje
Afgelopen weekend maar weer wat cakejes gebakken om aan een collega te laten zien die over een paar maandjes papa word..
Ze twijfelen nog over een taart of cupcakes.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geboorte cupcakes meisje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Afgelopen weekend maar weer wat cakejes gebakken om aan een collega te laten zien die over een paar maandjes papa word..
Ze twijfelen nog over een taart of cupcakes.

Wat ene prachtige cupcakes!
En wat een werk!
Maar t resultaat mag er zijn hoor!!! 
Inderdaad wat een werk
Maar ziet er heel mooi en lief eruit !
Ze zijn lief!!
Erg leuk gedaan!!!
Meteen een vraagje, ik ben de mold van de baby in de doek wel eens ergens tegengekomen maar geen idee meer waar of van wie hij is. Kun jij me helpen?? Met een aantal zwangeren in de buurt is hij wel erg handig...........
thanks!
wow wat mooi en lief!!!
heeeel mooi gedaan, en ook supermooie foto's!!!
Heel mooie foto's en de cuppie's zijn prachtig 
heel snoezig!!
Bedankt iedereen.. Zit inderdaad wel wat werk in, zo lang zoiets een kleine bestelling blijft dan is dat wel te doen 
Ze zijn lief!!
Erg leuk gedaan!!!Meteen een vraagje, ik ben de mold van de baby in de doek wel eens ergens tegengekomen maar geen idee meer waar of van wie hij is. Kun jij me helpen?? Met een aantal zwangeren in de buurt is hij wel erg handig...........
thanks!
Dankje
De mold is van FPC ---->>> Baby Bundle
Ook wel te koop bij Ellen's
Wat een super leuke cupcakes 
Ik vind ze echt super leuk
Heel erg lief!!!
Heb je ook een mal gebruikt voor het dekentje?
zou je mij anders kunnen vertellen waar je die vandaan hebt?
groetjes Sandra
Wow mooi zeg!
Heel erg lief!!!
![]()
Heb je ook een mal gebruikt voor het dekentje?
zou je mij anders kunnen vertellen waar je die vandaan hebt?groetjes Sandra
Het dekentje is gemaakt met een patchwork cutter.
Weet zo even niet meer welke dat dat is maar heb ik toen bij Ellens creative cakes gekocht.
Bedankt nogmaals 
Echt heel erg leuk!
Mag ik vragen welke bakingcups je hebt gebruikt? Ik vind het zo leuk dat ze wat doorzichtig zijn...
Wat een gave cupcakes zeg! Ik mag binnenkort ook geboorte cupcakes maken en zou deze graag als inspiratie willen gebruiken!
Super!
Echt heel erg leuk!
Mag ik vragen welke bakingcups je hebt gebruikt? Ik vind het zo leuk dat ze wat doorzichtig zijn...
Dankje!
Het zijn de "PME Pastel Baking Cups" ik heb de roze gebruikt maar waarschijnlijk zullen de witte ook wel zo zijn..
Wat een gave cupcakes zeg! Ik mag binnenkort ook geboorte cupcakes maken en zou deze graag als inspiratie willen gebruiken!
Leuk toch, van mij mag je..
Uiteindelijk laten we ons allemaal door anderen inspireren of dat nou bewust of onbewust is
Succes met de cakejes!
Ontzettend leuke cups allemaal, vooral de babybundel is schattig.
Prachtig wat een werk!!
Iris Zijlstra schreef:Echt heel erg leuk!
Dankje!
Het zijn de "PME Pastel Baking Cups" ik heb de roze gebruikt maar waarschijnlijk zullen de witte ook wel zo zijn..
Dank je wel!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geboorte cupcakes meisje