Onderwerp: vrijgezellige cupcakes brandgevaarlijk!!
mijn zus vrijgezellenfeest had het thema brandweer!! dit omdat hij een brandweerman is 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » vrijgezellige cupcakes brandgevaarlijk!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mijn zus vrijgezellenfeest had het thema brandweer!! dit omdat hij een brandweerman is 
leuk!
Zie ik het nou goed , heb je dat allemaal geschilderd ????
Enne.....die avatar van jou was dan zeker ook ooit voor je zwager
?
Leuk gedaan!
jeps monique.. klopt beide.
ik wilde de plaatjes eerst puzzelen, maar daar waren ze echt te klein voor dus maar ingekleurd met kleurstof.
bedankt voor de complimentjes
Wat super leuk..... 
jeps monique.. klopt beide.
ik wilde de plaatjes eerst puzzelen, maar daar waren ze echt te klein voor dus maar ingekleurd met kleurstof.bedankt voor de complimentjes
Nou dat vind ik dan wel superknap hoor
!!
Ontzettend knap gedaan!
Wow , wat een leukerds!
Hoe bedoel je 'ingekleurd'? Ziet er niet uit als prints namelijk... Echt leuk gedaan 
nee heb ik zelf eerst getekend met dropstift en toen ingekleurd met kleurstof waar ik normaal de fondant mee kleur
Dropstift???
ja zo'n zwarte schrijfstift met dropsmaak (je hebt ook rood=aardbei enzovoorts)
Nou, dan nog meer respect hoor, ze zien er allemaal zo gelijk uit!
wauw! wat leuk!
En wat een werk zal dat geweest zijn!
Jeetje, dat moet echt een werk zijn geweest. Knap hoor, ik vind ze hartstikke leuk geworden
Zijn dat gewoon de eetbare stiften van de webshop? Het zijn zulke mooie dunne lijntjes geworden
ja ik heb ieder stukje uitgeknipt zoals je zou puzzelen, dan overtrekken/natekenen en inkleuren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » vrijgezellige cupcakes brandgevaarlijk!!