Re: Over de top!!! Is het een taart of een kunstwerk?
ongelooflijk wat een werk...daar moeten heel wat uren in gegaan zijn. Maar het resultaat is echt super!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Over de top!!! Is het een taart of een kunstwerk?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ongelooflijk wat een werk...daar moeten heel wat uren in gegaan zijn. Maar het resultaat is echt super!!
Hoop dat je zoontje er ook echt super blij mee was
Hij was echt helemaal gelukkig met zijn taart! Nu is hij op
Nu begint mijn dochter al over haar verjaardagstaart, haha, dat duurt nog een half jaar!
Ga alvast maar eens brainstormen!
Thx dames voor al jullie leuke reacties op mijn projectje!
Groot applaus 
Heel erg leuk!!!Vooral die brug is super gaaf!
Ik twijfel of ik het moet zeggen,zeker als leek,maar vind je onderbordpapiertje niet zo leuk gekozen,maar dat is misschien smaken verschil en gezeur 
Geweldig!!!!!!!!!!
Heel erg leuk!!!Vooral die brug is super gaaf!
Ik twijfel of ik het moet zeggen,zeker als leek,maar vind je onderbordpapiertje niet zo leuk gekozen,maar dat is misschien smaken verschil en gezeur
tuurlijk mag dat, maar wist niet zo goed wat te nemen, en wat erbij leek te passen had ik een te klein papiertje van of ik vond het te bont, maar ik ben met je eens dat het beter had gekund!
Wat een super gave taart:thumb:
Heb je ook een how to van de treinen
ik moet volgende week een taart maken van thomas de trein.
Maar niet zo'n moeilijke als jij hebt gemaakt hoor veelste veel werk 
jeetje wat een joekel en wat een werk maar hij is prachtig!!!!
Heel gaaf! 
Tsja...het blijft een Thomastaart he ...
Nee joh, wat een geweldige taart zeg, daar zal je zoontje wel heel blij mee geweest zijn!!!!!!
Wat een super gave taart:thumb:
Heb je ook een how to van de treinenik moet volgende week een taart maken van thomas de trein.
Maar niet zo'n moeilijke als jij hebt gemaakt hoor veelste veel werk
Ik bedoel het niet zo arrogant zoals het vast overkomt op de PC, maar hij heeft een aantal treintjes van mega blocks, en ik begin met een dun horizontaal laagje in de juiste kleur dan boetseer ik in verhouding de bovenkant erop en dan een dikke blok onder het eerste laagje en daar zet ik de wieltjes tegenaan. Ik heb heel veel ge-fimo-ed, dus het was eigenlijk zo gebeurd (die treintjes dan...)
Het is echt een kwestie van goed kijken en veel oefenen. Hoop dat jouw taart ook helemaal leuk gaat worden, en ik ben vrij laat met bovenstaande tip, maar misschien nog niet te laat?!
Heel erg leuk 
supermooi
echt geweldig
Wauw, mooi hoor en inderdaad veel details.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Over de top!!! Is het een taart of een kunstwerk?