26

Re: Bruidstaart 69 personen, 4 hoog, 12 kilo! Ik ben TROTS!

Oh meid, wat erg! Ik ga zo ook op pad, wat een stress elke keer weer om te bezorgen. Ik duim voor je.

Groet, Jolanda

27

oooohhh!! Ik hoop zo dat het je lukt! Het is een prachtige taart! Jammer dat de bezorging zo'n stress kan opleveren terwijl je zo trots was op je taart! Ik hoop dat we snel van je horen dat het allemaal goed gegaan is!!

Lieve groetjes!!
Kim

Yeahhhh.... Ik ben net thuis, hij staat op de locatie!! :)

Vanwege de dust is ie iets minder helder als dat ie was in de eerste ronde en de strik zat nu net niet helemaal meer in het midden.
De mensen van de locatie vonden hem wel mooi.

Ik hoop snel een reactie van het bruidspaar te krijgen.

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Gelukkig! Eind goed al goed toch? Ik kan me wel voorstellen dat je baalde en niet zelf meer durfde te rijden! Enneh... als je zoals je zei 98% weg hebt kunnen werken is ie nog veeeeel mooier dan menig bruidstaart die ik tot nu toe gezien heb!

smakelijke groetjes
patricia

Heb zelf ook tot twee keer toe een oeps momentje gehad.
Gelukkig niet met een bruidstaart.
Ik heb wel even gejankt.
Zelf vonden ze de taart geweldig,dat maakte een boel goed.
Ik weet hoe je je voelt!
Wil wedden dat het bruidspaar het niet eens merkt!

31

Oh gelukkig meid dat het nu wel goed gegaan was. Het bruidspaar zal hem vast ook prachtig vinden !

Groetjes, Conny

32

Wat een verhaal  :s ,  heb ademloos zitten lezen. Lijkt mij heel eng om zulke grote taarten te moeten vervoeren!
Fijn dat het nog gelukt is en achter de rug is  ;)

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

33

Oh wat een verschrikkelijk moment! En wat een opluchting dat je hem nog hebt weten te restaureren. Knappe taart, heel strak hoor.  :thumb:

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

34

Jeetje, dat is inderdaad schrikken! Maar ik weet zeker dat het bruidspaar hem prachtig vindt, want dat is ie ook!  :Y

35

Pfff, wat een geluk dat je hem toch nog goed op hebt kunnen bouwen zonder al te veel schade.
Ook ik moest mijn onderkaak weer dichtklappen met mijn hand, jemig de pemig zeg!
Maar hij is echt prachtig, en ik geloof dat dat wat jou nu opviel, zij helemaal niet gezien hebben.
Ze waren er vast superblij mee!!!! :thumb:

Beauty is in the eye of the beholder...

36

wat een geluk dat je hem toch hebt kunnen herstellen. Het is een waar kunstwerk!

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

37

Wow, wat een spannend verhaal zeg, zat helemaal met een krop in mijn keel te scrollen naar je berichtje dat het goed is gekomen!!

Ben heel blij voor je dat het is gelukt, zonde van zo'n prachtige taart als ie vernield zou zijn.

groetjes

38

wat zonde zeg, dat hij van elkaar gegleden was, maar gelukkig heb je het weer zo goed als kunnen herstellen!
Hopelijk hoor je snel iets van het bruidspaar.
(hier van een taart begin april nog steeds niet gehoord....vraag me dus steeds meer af, of alles wel naar wens geweest was...)

Groetjes, Dorothea.

39

Jeeetje wat een mooie taart, en je liet me even schrikken zeg pppffff!
Hoe vond het bruidspaar hem geworden...

Spannend zeg heel de rit enz... Maar super MOOI

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

40

Dot schreef:

wat zonde zeg, dat hij van elkaar gegleden was, maar gelukkig heb je het weer zo goed als kunnen herstellen!
Hopelijk hoor je snel iets van het bruidspaar.
(hier van een taart begin april nog steeds niet gehoord....vraag me dus steeds meer af, of alles wel naar wens geweest was...)

Ik ook! Dat is zo vervelend... om me heen hele goede reacties, ook van een gast van het bruidspaar maar van het bruidspaar niets....

Anyway.. fijn dat het goed is gekomen, misschien volgende keer toch maar wat icing tussen de lagen doen? Ik rij altijd met vier hoog, geen problemen mee gehad tot nog toe maar wel met een busje deo naast me hoor.. Ik ben altijd blij als hij er weer staat...

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

41

Heel erg mooi. Wel spannend ook die 4 lagen...
Knap gedaan!

42

Jeetje wat een verhaal zeg!!!!! Kan me voorstellen dat je het dan even niet meer ziet zitten en dat je ff een huil momentje hebt!!!!
Eind goed al goed..! Gelukkig maar!!!!
Knap dat je het aandurft om met 4 lagen te rijden!! Petje af!!!
Hoe heb je dat zilver nu gedaan of heb ik over het antwoord over gelezen?

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

43

Super gedaan.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

44

Geweldig mooie taart en gelukkig is alles goed afgelopen, maar wat een schrik, snap best dat de moed je dan even in de schoenen zinkt.

45

dat is echt de grootste angst die ik ook altijd heb.... dat de taart instort! Gelukkig heb je het weten op te lossen!  :thumb:

pien1981 schreef:

Jeetje wat een verhaal zeg!!!!! Kan me voorstellen dat je het dan even niet meer ziet zitten en dat je ff een huil momentje hebt!!!!

Oh... ik ben helemaal vergeten om op die vraag te antwoorden...  :o

Ik heb gebruik gemaakt van fondant die ik licht grijs heb gemaakt en daarna gedust met licht zilveren dust (hiervan weet ik het merk niet) en donker zilvere dust van Sugarflair.
Vervolgens heel voorzichtig de decoratie aanbrengen op de taart.
(Wanneer er toch wat dust op de taart kwam heb ik dat gelijk weggepoetst met een vochtig (schoon) vaatwasdoekje.)

Geen heel bijzondere technieken dus!   ;)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

47

Taarterataaa...! schreef:
pien1981 schreef:

Oh... ik ben helemaal vergeten om op die vraag te antwoorden...  :o

Ik heb gebruik gemaakt van fondant die ik licht grijs heb gemaakt en daarna gedust met licht zilveren dust (hiervan weet ik het merk niet) en donker zilvere dust van Sugarflair.
Vervolgens heel voorzichtig de decoratie aanbrengen op de taart.
(Wanneer er toch wat dust op de taart kwam heb ik dat gelijk weggepoetst met een vochtig (schoon) vaatwasdoekje.)

Geen heel bijzondere technieken dus!   ;)

Super dank je wel!  Kan zijn dat ik er ook overeen heb gelezen hoor!!!!  :lol: Ondanks een bril kijk ik ook nog wel is ergens overheen!!!! :lol:

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

48

:thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

49

Mooie taart!!
Maar jeetje je zou helemaal angstig worden om een taart de deur uit te laten gaan ahhaha.
Fijn dat het toch nog helemaal goed is gekomen.
Hopelijk krijg je nog een berichtje van het bruidspaar!!

Ben het wel een beetje met Jol321 eens.......vind de taart heel mooi alleen de naam/datum minder.
Zou zelf een ander letter/cijfertype gebruikt hebben of op de rand zodat het toch minder zou opvallen.
Maar ja het bruidspaar is natuurlijk de klant!!

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

Joepie!!! Ik heb zojuist onderstaande reactie gekregen!

hier een mailtje van het pas gertrouwde stel
we willen je super bedanken en complimenteren met je taart!!
Wat waren ze lekker ( natuurlijk verschillende stukjes geprobeerd) en wat was de taart mooi zeg!
We hebben zoveel leuke reactie's gehad op de taart hoe mooi en vooral hoe lekker de taart was.
Apart en goed van smaak heel anders dan een 'gewone'bruidstaart
We gaan schandalig veel reclame maken voor je en een mooie foto volgt nog.

Nu kan ik het pas echt loslaten.
Bedankt voor al jullie lieve reacties!!  :thumb:

Gr. Lies(beth)