Onderwerp: Bruidstaart 69 personen, 4 hoog, 12 kilo! Ik ben TROTS!

Voor vandaag weer een bruidstaart mogen maken.

Voor het eerst vier hoog gestapeld. Afmetingen 32,5 + 27,5 + 22,5 en 17,5 cm ø = 69 personen

De vulling:

Boven: Banketbakkersroom met aardbeien vlaaivulling
Tweede: Mascarpone slagroom met viervruchten jam
Derde: Vanillecrème en bosvruchten vlaaivulling
Onder: Bastognecrème en bramen jam

Ik blijf naar de koelkast lopen om hem te bekijken, zo trots ben ik op deze.  :Y

Straks nog wegbrengen (35 minuten rijden), daar zie ik wel heel erg tegenop. Zal blij zijn als 'ie op de locatie staat.

Wat vind jij er van?

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Bruids-_en_stapeltaarten_files/Media/IMG_7858/IMG_7858.jpg

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Bruids-_en_stapeltaarten_files/Media/IMG_7857_3/IMG_7857_3.jpg

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

2

Re: Bruidstaart 69 personen, 4 hoog, 12 kilo! Ik ben TROTS!

Mooi hoor, heel goed gelukt, zelfs zonder vlekken (dat lukt mij meestal niet bij zilver/goud)  ;)
Persoonlijk vind ik namen en datum zoooooooooooo zonde van een taart  :s , maar dat tja als het paar het wil

Groet, Jolanda

3

En terecht dat je steeds naar de koelkast loopt om te kijken. Zou ik ook doen als ik zo'n prachtige creatie gemaakt had.  :thumb:

En je hebt zeker de clicksticks-letters gebruikt....zo jammer dat de grootte niet gelijk is.... :x Maar daar kun jij niets aan doen hoor!!!

Volg je hart...want dat klopt!

Zo hey, die is mooi. En groot. Dat 'ie in je koelkast past...

Life is what you bake it.

wauw, heel gaaf!!
welke dust zilver heb je gebruikt als ik vragen mag??

Ik zing mijn eigen wijsje!

6

koekiemonster schreef:

wauw, heel gaaf!!
welke dust zilver heb je gebruikt als ik vragen mag??

Dat vraag ik mij ook af, zo mooi!!!
grijze fondant en dan dust of verf of spray? en hoe, als het al op de taart staat? En die zilveren parels, zonder vlekken..wauw!

Mocht ik in je buurt wonen, ik zou langskomen om af en toe in je koelkast te gaan kijken  :lol:

7

Owww wat is die chique! Echt heel mooi daar zou ik ook trots op zijn.

Gister had ik een bruiloft waar de taart was besteld bij, ik gok, de plaatselijke banketbakker.......geen idee wat ze betaald hebben maar het was treurig. Zowel het uiterlijk als de smaak.
En dan zie ik nu bij jou zo'n mooie taart.....dat zou ik het bruidspaar van gister ook gegund hebben, deze is gewoon 100 keer mooier!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

8

Wat een geweldig mooie taart!!! En zo mooi strak. Daar kan je mee voor de dag komen!!!

Groetjes Willy

9

wow! echt een mooie taart!!

:(  :(

Dit WAS een mooie taart.... Net aan de rit begonnen om hem te bezorgen.... Nog voor de snelweg bovenste laag er af gegleden....

Alles nu alsnog onder de grijze dust, strik kapot...

Slik... Even moed verzamelen om hem weer op te bouwen.

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

ooh wat balen! Hoop dat het nog gelukt is om hem goed te herstellen.

Het is een hele mooie taart!

Smakelijk groetjes van Suus
http://suus-bakt-taart.blogspot.com/

12

Succes met repareren! Had je 'm ook echt als 4 hoog vervoerd...? Dat vind ik lef hebben, ik zou kiezen voor 2x2 en dan op locatie het laatste randje wegwerken.

13

wauwww.. supermooi!

hoe heb je dat zo mooi zilver gekregen? spuit je dat?

hij is wel hel mooi gelukt, hopelijk kon je hem goed restaureren

cake my day

15

Oooh wat erg, hoop dat je hem weer mooi hebt kunnen maken. want dat was ie zeker. Succes

16

Wat een pracht van een taart
En hopelijk kon je hem nog weer netjes maken

Groetjes Wendy

17 Laatst bewerkt door Sannn (21-05-2011 10:27)

:( Ow meid ik zat met mijn mond wagenwijd open toen je vertelde dat de bovenste laag eraf was gegleden..............een hele grote OEPS!!! Hopelijk heb je hem goed kunnen restaureren zonder al te veel vlekken.

Ik vind hem echt helemaal super! Ik kan me voorstellen dat je tig keer op en neer bent gelopen naar de koelkast!  :thumb: Heb ik ook wel eens gehad, hoor dat ik geen genoeg kon krijgen van een taart hihi! heerlijk hè, om zo trots op je werk te zijn.

Ik had vorige week een taart met boetseersel, waar ik zo tevreden over was, dat ik zowat heimwee naar mijn taart kreeg toen ik er weer een foto van zag hahaha.

Groetjes San

Update:

De strik is weer heel, (pfoeh...)

De onderste twee staan nog op elkaar, de bovenste twee heb ik nu los. Op de bovenste staat al wel de strik.

De dust voor 98% weg weten te werken inclusief andere beschadigingen.

Met een ruim uur kan ik weer in de auto, ze zijn nu pas weer 14:00 aanwezig.
Enige minpunt is dat ik eigenlijk niet meer durf... Ik kan wel janken... Ik vind het even niet leuk meer...  :(

Gr. Lies(beth)

19

Ow meid wat balen allemaal.
Janken moet je maar helemaal niet doen of pas als ie afgeleverd is.
De kans dat het bruidspaar de taart prachtig vind is groot, probeer daar maar aan te denken.
Veel succes!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

20

Mooie taart hoor! :9

De zoete taartdoos!

21

kom op meid! Kan er niet iemand met je mee..voor morele steun? Gooi iemand in de kofferbak bij de taart en heel voorzichtig rijden...komt vast goed, jij hebt je portie ongeluk voor vandaag wel weer gehad ;)

enne..mooie taart!

22

Jeetje... datgene waar we allemaal bang voor zijn gebeurt bij jouw. Ik snap dat je wel kan janken, zou ik ook doen. Ik zou iemand meenemen zodat hij/zij rijdt en jij bij de taart kunt blijven.

Succes!!!

CindyM schreef:

Jeetje... datgene waar we allemaal bang voor zijn gebeurt bij jouw. Ik snap dat je wel kan janken, zou ik ook doen. Ik zou iemand meenemen zodat hij/zij rijdt en jij bij de taart kunt blijven.

Succes!!!

Zojuist met mijn schoonmoeder afgesproken, zij zal rijden!
Ik durf namelijk echt niet meer...

Ik weet niet of ik dit ooit nog een keert ga doen, ik zal blij zijn als alles achter de rug is.
Het moet natuurlijk wel leuk blijven.

Gr. Lies(beth)

24

Ach meid, wat een schrik, maar zo te lezen heb je jezelf super bij elkaar geraapt, de taart weer net zo prachtig gemaakt als hij was - en hij is echt echt supermooi !!! - en dat bezorgen gaat nu helemaal goedkomen, succes meid !!!

Groetjes, Conny

25

Komt wel goed hoor, ik denk dat we allemaal flink voor je gaan duimen!

Toch, dames? :Y