26

Re: Nummertje 1 !!

prachtig!! Diep respect dat je dit voor elkaar krijgt met een gekneusde schouder.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

27

prachtig! mooie strak

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

28

Joyce84 schreef:

Hier staat het geheim (van Adrienne) in van het hoge chocobiscuit: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=149071

Echt een briljante tip! Mijn dank is ook wel heel groot voor dat topic ;)

Dank je, ga ik zeker eens proberen!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

29

Heel mooi  :thumb:  :Y !

30

Tnx meiden!!  :thumb:

31

Moooooi zeg!! Wat strak! Prachtig! Even nieuwsgierig, want ik wil ook iets met passievrucht doen: hoe heb jij de passievruchten creme gemaakt?

32

Eline25 schreef:

Moooooi zeg!! Wat strak! Prachtig! Even nieuwsgierig, want ik wil ook iets met passievrucht doen: hoe heb jij de passievruchten creme gemaakt?

Heel simpel met passievruchten patidess ;) maar ik heb hem ook al eens gemaakt met passievruchten van Hak was ook lekker!

Wow netjes weer hoor, superstrak :thumb:  :thumb: , en die ruitjes...ik durf het niet hoor, ben bang dat ik m'n hele taart verknal.

34

Madame Gâteau schreef:

Wow netjes weer hoor, superstrak :thumb:  :thumb: , en die ruitjes...ik durf het niet hoor, ben bang dat ik m'n hele taart verknal.

nee joh gewoon doen.. is t zelfde als met stencils of een crimper.. een paar keer gedaan hebben en t gaat vanzelf! Niet teveel bij nadenken of t lukt... Just go with the flow  O-)