Onderwerp: Poeh...Nijntje puzzelen...
Sorry, foto is verwijderd ivm copyright...?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Poeh...Nijntje puzzelen...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Sorry, foto is verwijderd ivm copyright...?
Hij is prachtig geworden! Petje af voor de zelf-uitgerolde zwarte lijntjes. Ze zijn zo mooi dun en regelmatig, dat het lijkt alsof je het met de sugargun hebt gedaan!

Pjoe, wat een klus.
Hij is mooi geworden!
Met een knoflookpers is misschien een idee?
Jeetje, erg knap hoor, zeker als je de lijntjes met de hand hebt gedaan! Wat een monikkenwerk moet dat geweest zijn!
Fijn om te horen dat jullie hem toch mooi vinden!
Met een knoflookpers is misschien een idee?
Ik krijg alleen maar van die korte stukjes uit een knoflookpers. Dus dat was geen optie helaas.
Maar toch bedankt voor de 'tip'
Groetjes, Ilse
leuk gedaan hoor en daar zal je wel even mee bezig zijn geweest.
Super gelukt toch met die lijntjes?! Je kunt ook een doktersspuitje gebruiken, krijg je ook goeie n(l)ijntjes mee
!
Mooi!
Ik gebruik wel een knoflookpers. Krijg je inderdaad kleine stukjes, maar als je die met water een beetje aan elkaar laat 'smelten' ziet het er best acceptabel uit (vind ik). Maar de sugargun staat wel op mijn wensenlijst, lijkt me toch een stuk makkelijker!
Uit de doktersspuit kreeg ik niets, hoe hard ik ook duwde....
Groetjes,
Gwen
Mooi!
Ik gebruik wel een knoflookpers. Krijg je inderdaad kleine stukjes, maar als je die met water een beetje aan elkaar laat 'smelten' ziet het er best acceptabel uit (vind ik). Maar de sugargun staat wel op mijn wensenlijst, lijkt me toch een stuk makkelijker!
Uit de doktersspuit kreeg ik niets, hoe hard ik ook duwde....
Groetjes,
Gwen
Mooi gedaan hoor!
Ziet er goed uit 
Ja, doen! Die sugar gun is echt een goede investering. Mooi resultaat hoor, ondanks dat de lijntjes zelf zijn gerold.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Poeh...Nijntje puzzelen...