Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vrolijke muisjes
Pagina's 1
Oei, dat ziet er verschrikkelijk lekker uit! Vertel, vertel, hoe doe je dat? Voor een chocolademonster (yup, mijn genen
)zoals Grote Broer is dit wel een leuke traktatie.
Ziet er idd heeeeerlijk
maar ook erg leuk uit
!
Oh te gek! Wat een leukerds!
Ik wil ook heel graag weten hoe je dat gedaan hebt!!
Oei, dat ziet er verschrikkelijk lekker uit! Vertel, vertel, hoe doe je dat? Voor een chocolademonster (yup, mijn genen
)zoals Grote Broer is dit wel een leuke traktatie.
Men neme:
chococakejes
chocobotercreme
chocohagelslag
chocomini-jodekoeken
minismarties - alleen rode en bruine
klein beetje witte fondant
klein beetje bruine fondant
rode of zwarte (drop)veters
snij met een gekarteld mes aan beide kanten een stukje van de zijkant van een koekje, zodat een puntje ontstaat. Plak twee witte bolletjes fondant op de plek van de oogjes en plak er de bruine smarties op. plak de rode smartie op het neusje (ook leuk met snorharen). Steek uit de bruine en witte fondant rondjes voor de oortjes, de witte rondjes iets kleiner dan de bruine. Vouw ze tot een oortje en plak ze bovenaan het koekje. Bestrijk de cakejes met creme, doop ze in de hagel en plak met wat creme de koekjes op de cakejes. Prik een gaatje in de achterkant en stop daar een staartje van een stukje veter in. Klaar! 
*uitleg*
Thanx. Het ging me vooral om welke chocokoekjes je had gebruikt. Mini-jodekoeken dus. Hmz, vind ik niet zo, denk dat van die sprinkeltjes ook wel passen.
Grappig zeg! En veel te lekker, zo te lezen.
Origineel gedaan. 
Ooh, die zijn leuk. Op de hagelslag en dropveters zal ik iets anders moeten verzinnen, maar dit idee wil ik graag binnenkort van je lenen 
Jozien schreef:*uitleg*
Thanx. Het ging me vooral om welke chocokoekjes je had gebruikt. Mini-jodekoeken dus. Hmz, vind ik niet zo, denk dat van die sprinkeltjes ook wel passen.
Ik denk dat elk willekeurig chocokoekje geschikt is
Ik had ook gewone mariabiscuitjes meegenomen voor als die jodekoekjes niet zouden werken en het viel me mee hoe gemakkelijk je ze kunt snijden, beter nog dan die jodekoekjes. Dus ook biscuits met chocolade erop zijn vast heeeul geschikt.
@Sir Kneighf: aardbeiveters? Je hebt nu ook gekleurde bij de Xenos, in blauw, geel, groen, rood... En anders gewoon een sliertje fondant of marsepein 
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vrolijke muisjes