26

Re: Ik ben er helemaal klaar mee...

Gefeliciteerd en wat een prachtig eindstuk  :thumb:

27

Nara schreef:

Echt geweldig! Ik vind dat altijd zo een mooie combinatie zwart wit + 1 vrolijke kleur :)

Heb een vraagje die open bloemen waarmee heb je die gemaakt? Kwam ze bij anderen ook tegen, ben nu wel nieuwsgierig :P

En gefeliciteerd met je master :)

Ja, hoe heten die nu ook weer? Ik geloof dat ze niet meer te krijgen zijn. Ik heb ze 2 jaar geleden op de beurs gekocht.
Ik gebruik ze niet zo vaak, maar ze zijn wel heel mooi.

Groetjes Jessica

28

heel gaaf gemaakt, enne

gefeliciteerd! :thumb:

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

29

Super mooi.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

Hoi Yessie,

Erg mooie taart!! Mooie kleuren ook!
Waar heb je de cursus gedaan?

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

31

Taarterataaa...! schreef:

Hoi Yessie,

Erg mooie taart!! Mooie kleuren ook!
Waar heb je de cursus gedaan?

Hoi,

Dank je.

Ik heb hem bij Lies in Houten gedaan.
Ongeveer een uurtje rijden.

Gr Jessica

32

Super mooie taart

33

heel erg mooi!!!
en natuurllijk gefeliciteerd met je master. ( ik moet nog 4 weken en dan heb ik hem ook , hoop ik. vind het ook behoorlijk pittig, alle 3 de pme's achter elkaar)

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

34

Gefeliciteerd! waauw, super mooie taart!:)

35

Ik wou hem ook doen in 1 keer, maar jammer genoeg afgezegd omdat ze hem niet meer mogen geven (de PME cursus) Dus nu moet ik iemand anders vinden die het me wil en kan geven, anders had ik nu mijn papiertje ook. Nou ja hij is onderweg haha  :D 

Maar super mooie taart! En heel erg gefeliciteerd!

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

36

ik vind m prachtig. ik heb ook de cursus gedaan in beek, maar de eindstukken waren zo tuttig (moest). echt vlgs het pme boek moesten we het doen, pastelkleuren. zo engels. ik vond het echt niet mooi. vandaar daik ik 2 en 3 nog niet heb gedaan.
groetjes
elly

wil je zien wat ik gemaakt heb, kijk dan even op www.soetenzo.nl]

37

elly schreef:

ik vind m prachtig. ik heb ook de cursus gedaan in beek, maar de eindstukken waren zo tuttig (moest). echt vlgs het pme boek moesten we het doen, pastelkleuren. zo engels. ik vond het echt niet mooi. vandaar daik ik 2 en 3 nog niet heb gedaan.
groetjes
elly

Hm, ja vreemd dat het overal anders is. Ik vind die draperietjes enzo ook heel tuttig. Met deze kleuren is het toch nog een beetje hip. Jammer dat je zelfs de kleuren niet zelf mocht kiezen.

Wij waren helemaal vrij, zolang we er maar 3 technieken erin hadden verwerkt. Dat was ook bij 2 en 3 zo. Dus misschien ergens anders de rest volgen. Volgens mij wordt er in Beek geen PME meer gegeven?

38

ooooh niet normaal e die onderste rand wil ik kunnen ddddjjjjjeeeeeeezus wat ben ik jaloers

39

dore schreef:

ooooh niet normaal e die onderste rand wil ik kunnen ddddjjjjjeeeeeeezus wat ben ik jaloers

Het is eigenlijk helemaal niet moeilijk hoor. Maarja dat is met alles zo natuurlijk als je weet hoe het moet.  :D

40

Ja in Beek wordt het inderdaad niet meer gegeven (daar is het ook waar ik het wou doen).

Welke raden jullie dan aan voor mij? en dan het liefs alles in 1. Want ik wil toch wel de PME doen.

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

41

Prachtig zeg

42

heel mooi!!

43

ook met mij, he???  :lol:  :lol: Nogmaals, Prachtig!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

44

Lies schreef:

ook met mij, he???  :lol:  :lol: Nogmaals, Prachtig!!

Haha, nee hoor Lisette niet met jou! Ik heb heel veel complimenten gekregen over mn taart. En zoals je hier soms leest laten ze je niet overal even vrij als bij jou.

Ben nog in Breda geweest bij het Bakatelier. Leuke winkel en de hele zaak staat vol met dummies van de opleiding. Leuk hoor.

Groetjes Jessica

45

Wow, echt super mooi!

Liefde is... elke dag een taartje

46

Waaaauwwww! Wat prachtig!