1

Onderwerp: Een buitenlandse site met prijzen (nieuw-zeeland)

Ik kwam de volgende site tegen toen ik een beetje op het web aan het surfen was.
Er staan allemaal voorbeeld taarten op inc prijs.
Ik vond het wel grappig om te zien wat het verschil is met Nederland.
http://www.citycake.com

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

2

Re: Een buitenlandse site met prijzen (nieuw-zeeland)

niet zo groot dus................. :lol:

Ik denk als wij zulke prijzen kunnen vragen er nog veel meer bedrijfjes erbij komen of je gaat bijna denken om te emigreren.....

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

3

Ik zit werkelijk met ongeloof te kijken. Ik weet niet wat de wisselkoers is, maar jeetje Mina  :x

4 Laatst bewerkt door Bommeltje (19-05-2011 09:33)

100 Euros = 180.79 New Zealand Dollars

prijzen delen door 1,8 dus!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Ik vraag me af of jullie ook naar de kwaliteit van de taarten hebben gekeken en niet in de laatste plaats naar het aantal 'servings'

Een Designer taart voor 105 personen kost 726.00 NZD = 403 Euro = 4 euro per persoon....

Naar mijn gevoel zelfs nog aan de lage kant...
Daarbij moet je ook nog eens nagaan dat de kosten in New Zeeland wellicht heel anders zijn. De salarissen zullen niet gelijk liggen aan hier, dus ik snap de verontwaardiging niet helemaal van sommige van jullie..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

@bommeltje, als je het zo uitlegt dan snap ik het helemaal en is de prijs inderdaad niet hoog :o
Ik moet ook voortaan verder kijken dan mijn neus lang is, ik had alleen maar een dollar teken gezien en heb dus nooit rekening gehouden met een wisselkoers... Tja ik weet het vroeger was ik echt blond hoor!!! Dat is dus niet te verdoezelen met een potje...

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

7

Je hebt helemaal gelijk. Ik zag alleen bedragen waar ik van dacht jeetje  :x  En ik ben gewoon te lui geweest om het bedrag per persoon uit te rekenen. Mijn excuses