Re: De eerste prijs
Heel erg leuk zeg.... Gaaf idee!!!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De eerste prijs
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel erg leuk zeg.... Gaaf idee!!!!!!!!
O, wat een goed idee! En wat is ie leuk! Ik zet 'm ook op m'n lijst 
G-E-W-E-L-D-I-G !!!!
Wat ontzettend leuk!!! Die schaartjes... hihihi!
Als belgje heb ik geen idee van die hemataart en weet ik eigenlijk niet wat je met een poedeltaart bedoelt( ik heb ze wel gezien, een hele leuke trouwens, maar betektent poedel bij jullie gewoon 'verliezer' ofzo dus als uitdrukking?). Maar wat ik wel weet is dat ik dit een hele leuk vind , vrolijke kleurtjes en de kniplijn geef net dat extra's!!!
super leuk geworden...Ik zat al diep na te denken waar je het idee vandaan had..maar ik vind deze 100x leuker dan die van de H...
geweldige hoofdprijs,de poedel was al leuk bedacht.
groetjes,natasja147
Ik vind die van jou veeeeel leuker dan die van het worstwarenhuis!
Wat een leuke taart! Gepikt of niet jij hebt hem gemaakt. Pik ik misschien wel weer van jou 
en weer een dooie koe gereanimeerd

Dit is een taart van 2007
![]()

![]()
Dat is toch niet zo erg ?? Je kunt zien dat " Mooiniek " nieuw is op het forum , zij ziet hem voor het eerst...
Als ik niet zou weten dat de sticky slecht gelezen wordt zou ik zeggen een regeltje erbij in de sticky.
Als je na het kijken van mooie taarten wil reageren, kijk even naar de plaatsingsdatum van een taart.
Als het al een wat oudere taart betreft, sla m op als inspiratie maar voorzie m niet van commentaar.
Dat voorkomt dat oudere taarten steeds weer naar boven komen.

Het kost al genoeg tijd om de nieuwe taarten te bekijken
Maar de sticky wordt toch niet goed gelezen, maar misschien een kleine tip voor Mooiniek

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De eerste prijs