Onderwerp: Taart met een leuk verhaal
Soms heb je van die dagen....
Kennis van me zijn vandaag 7 jaar getrouwd. Een paar weken geleden vroeg zij of ik daar een taartje voor wilde maken, iets met klavertje vier. Dit is voor hun heel symbolisch en enorm belangrijk! Ja hoor, dat gaat lukken. Dus voorbereid en bedacht. Maandag staat de taart in de oven, kijk even op de computer en krijg een bericht via hyves. Van hem, of ik (ja ik weet het laat, maar ik probeer het toch) voor vandaag een taart wil maken voor hun trouwdag. Geen wensen, kijk maar wat, is al fijn als het lukt. Oja, zij weet van niets...... Hm voor haar zou ik hem vanmorgen klaar hebben en hij wilde hem graag voor vanmiddag. Dus een leugentje om bestwil, is het goed dat ik hem rond 1 uur bij jullie breng? Dat was prima. Ben benieuwd of ze er al achter zijn van wie voor wie.... (hij was niet thuis, kwam hem onderweg tegen en verteld dat de taart al thuis was...)
Gevuld met aardbeienjam, slagroom en discodip (voor de kids)

Natuurlijk komt het idee hier vandaan.... Zag onlangs een schaap met een klavertje 4 in de mond, tja dat paste zou mooi bij deze vraag. Weet eerlijk gezegd niet van wie, maar dank!!!