1

Onderwerp: Nummertje 1 !!

- Nummer 1 van de +/- 40 bruidstaarten die ik komende maanden mag maken..
- Nummer 1 van de 5 stapels dit weekend...

Gelukkig kun je met een gekneusde schouder redelijk goed taarten  :lol:  Het valt me alles mee qua pijntjes ;)

Vrij simpele bruidstaart, ruitjes patroon en wat parels!

27,5 - 20 - 12,5 cm, dus ook niet al te groot om de drukke week mee te starten...

Onderste en bovenste zijn chocobiscuits (tnx adrienne voor je goede tip om deze mooi hoog te krijgen  :thumb:  :thumb:  :thumb: ) Die zijn gevuld met toblerone creme. Middelste is normaal biscuit met passievruchten creme en mandarijnen.
http://94.100.120.40/1310250001-1310300000/1310266701-1310266800/1310266705_5_XE9u.jpeg
http://94.100.119.237/1310250001-1310300000/1310266701-1310266800/1310266712_5_65zz.jpeg
http://94.100.120.107/1310250001-1310300000/1310266701-1310266800/1310266716_5_q0kl.jpeg

Hoop dat jullie hem ook mooi vinden!  :Y

2

Re: Nummertje 1 !!

Niet mooi, maar prachtig!!!! Wat een onwijs strakke taart, hoe krijg je die ruitjes zo netjes? En succes met de rest natuurlijk !

3

wauw!

4

Wauw wat mooi! Idd, hoe krijg je die ruitjes zo, en hoe heb je dat gedaan?

5

Petra83 schreef:

Niet mooi, maar prachtig!!!! Wat een onwijs strakke taart, hoe krijg je die ruitjes zo netjes? En succes met de rest natuurlijk !

ik vind de taart ook niet mooi............. ik vind hem echt PRACHTIG!!

wauw!!!

Groetjes, Franka

Wauw!

7

Tjee en dat met een gekneusde schouder. Ik doe het je niet na. Supermooi door de eenvoud.

jeeeeeeee, wat strak, knap gedaan hoor

cake my day

9

Prachtige taart, sierlijk eenvoudig!
Ben wel benieuwd hoe je je chocobiscuit nu zo hoog hebt gekregen, die van mij blijft altijd lager dan normale biscuit :s

Heel veel succes met de drukte de komende tijd!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

10

:thumb:  Heel erg leuk!

11

Mooi en netjes, ben ook wel benieuwd hoe je die ruitjes zo mooi gekregen hebt.

Groetjes Bianca Wolst

12

Mooi hoor.. ene 40.. jeetje :D

13

Very nice!!

Sundus Creations 'Enjoy the Beauty of Henna'
www.sundus.nl / www.facebook.com/sunduscreations

14

Super :thumb:

groetjes véronique

Wowie!! Als ik kon fluiten had ik het gedaan  :Y

Ik ben ook benieuwd, wat was de gouden tip voor de chocotaart? Ik ben zelf nog een beetje aan het uitproberen met een schema, want als ik meerdere taarten in een weekend heb is het altijd haasten...vries jij je taarten in?

16

ook ik ben benieuwd naar het geheim van de hoge chocotaart, en de ruitjes :D

supermooie taart!

groetjes José

17

esoj schreef:

ook ik ben benieuwd naar het geheim van de hoge chocotaart, en de ruitjes :D

supermooie taart!

Hier staat het geheim (van Adrienne) in van het hoge chocobiscuit: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=149071

Echt een briljante tip! Mijn dank is ook wel heel groot voor dat topic ;)

Wat betreft de ruitjes, dat is "gewoon" gedaan met de diamand patchworkcutter en daarna de lijntjes overtrekken met een stiksel wieltje (tooltje)

18

Linda Ravensbergen schreef:

Ik ben ook benieuwd, wat was de gouden tip voor de chocotaart? Ik ben zelf nog een beetje aan het uitproberen met een schema, want als ik meerdere taarten in een weekend heb is het altijd haasten...vries jij je taarten in?

nee ik vries niets in.. bak alles vers, 1 voor 1..
Vandaag heb ik al 6 kapsels gebakken en gevuld/afgesmeerd.. dalijk nog 2 en dan kan ik morgen zo beginnen met bekleden en decoreren.

19

Wauw wat een mega chique taart  :thumb:

Joyce84 schreef:

Vandaag heb ik al 6 kapsels gebakken en gevuld/afgesmeerd.. dalijk nog 2 en dan kan ik morgen zo beginnen met bekleden en decoreren.

En dan is die voor zaterdag leveren? Even voor mijn beeldvorming, dan weet ik namelijk hoe ver van te voren in kan beginnen.

21

Joyce84 schreef:

En dan is die voor zaterdag leveren? Even voor mijn beeldvorming, dan weet ik namelijk hoe ver van te voren in kan beginnen.

Ja dat is voor zaterdagochtend... Dus morgen ga ik beginnen met bakken voor zondag..
Is wel een beetje afhankelijk van hoe druk ik het heb.. is het nu minder druk dan bak ik wat later...

22

Wauw Joyce, is weer prachtig (ondanks je accidentje ;) ) :thumb:  :thumb:

Ben benieuwd naar de rest  :Y  :Y

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

23

Wauwie, prachtig resultaat! Succes met je toekomstige creaties, we zien ze hier graag voorbijkomen...!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

24

Echt super!
Nogmaals de vraag, wat je geheim is van je ook super strakke ruitjes, effen en met kartel?

www.joyofbaking.nl - ''pure passie''

25

Prachtige strakke taart!
En zéér stijlvol!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014