1

Onderwerp: uitsnij tool

Hallo,

ik vraag me af welke hulpmiddelen jullie gebruiken voor het uitsnijden van al die mooie plaatjes... Mijn probleem is vaak dat mijn fondant mee gaat draaien, als je snapt wat ik bedoel. En als ik dan hier al die strak uitgesneden plaatjes zie, dan word ik toch jaloers....  :Y
Heeft iemand een tip?

Jose

2

Re: uitsnij tool

:think: Als je uitsteekt zorg dan dan je tool een beetje poedersuiker bevat, op het moment dat je uitsteekt even heen en weer gaan met de uitsteker dan komt ie mooi los. Daarna in je hand leggen en even langs de randjes gaan met je vinger dan krijg je geen rafeltjes. Hoop dat je er iets aan hebt.Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

3

Theatje schreef:

:think: Als je uitsteekt zorg dan dan je tool een beetje poedersuiker bevat, op het moment dat je uitsteekt even heen en weer gaan met de uitsteker dan komt ie mooi los. Daarna in je hand leggen en even langs de randjes gaan met je vinger dan krijg je geen rafeltjes. Hoop dat je er iets aan hebt.Groetjes Thea

Of bedoel je als je uitsnijd? In dat geval zeker een plastic mesje gebruiken want een gewoon mesje plakt altijd.

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

4

er zijn 2 fijne fools...

knife en scriber tool van fmm
en dat wieltje van pme (ben even de naam kwijt)