1

Onderwerp: doe maar een bonkie marsepein......

was echt de wens van de a.s. bruid.
"Maak er maar niks moois van want anders vind ik het weer zonde om op te eten, echt alleen een bonkie", zei ze.
Tja....bridezilla kan haar wensen hebben maar alleen een bonkie lukt me niet hoor  O-)
Dus op een 30x30 cm plankje een mooi velletje scrapbookpapier geplakt, de songtekst van Ronan Keating - This I promise you op vellum geprint en erbij gedaan. Dat hadden ze ook als tekst op hun trouwkaart, vandaar.
Het hart op de foto gezet en op ware grootte uitgeprint, ook onder de folie zodat als ze 'm heeft opgegeten die er gewoon weer ligt  :D
Het envelopje met geld aan de achterkant erbij en nu maar hopen dat ze er straks gewoon aan begint want dik een pond marsepein laten uitdrogen vind ik ook zonde  ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZBAHTZMQ-D.jpg

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

2

Re: doe maar een bonkie marsepein......

Whahahaha "een bonkie"!
Begrijp ik het goed dat ze het als cadeau vroeg en jij gast was?
Want om nou als bruidstaart alleen een stuk marsepein te hebben... haha. (ach, ieder zijn ding)
Maar je hebt er wat leuks van gemaakt!! Vooral de foto die tevoorschijn komt bij het opeten!

3

Biena schreef:

Whahahaha "een bonkie"!
Begrijp ik het goed dat ze het als cadeau vroeg en jij gast was?
Want om nou als bruidstaart alleen een stuk marsepein te hebben... haha. (ach, ieder zijn ding)
Maar je hebt er wat leuks van gemaakt!! Vooral de foto die tevoorschijn komt bij het opeten!

Ja dat klopt, het is gelukkig niet wat de gasten krijgen.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

4 Laatst bewerkt door E-tje (19-05-2011 15:46)

Haha, een bonkie marspein  :D  :lol: .
Maar je hebt er iets heel leuks van gemaakt! Vooral die foto eronder zal een extra verrassing zijn! :thumb:

5

Wat heb je dat leuk aangepakt!!  :Y  (ehhh ingepakt  :lol: )

Het zou het verzoek van een vriendin van mij kunnen zijn..  :9  :9  Die heeft het met fondant.. heb haar wel eens een pakje gegeven voor de lol.. was zo op!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!