1 Laatst bewerkt door aubainmarietje (19-05-2011 07:35)

Onderwerp: Mag ik me even officieel voorstellen aan jullie?!

Hoi iedereen!

Ik kijk al een paar maandjes mee en heb ook al veel aan jullie tips & tricks gehad,waarvoor alvast mijn grote dank! :Y

Heb altijd al graag gebakken en een paar maandjes voor mijn kleine meid,Camille, 2 jaartjes werd dacht ik,ik ga zelf haar taart maken!Wat een geluk dat ik toen op dit forum terechtkwam!Ben met cc'tjes begonnen om het werken met fondant onder de knie te krijgen.Al snel een eerste "echte" taart mogen maken voor een buurman zijn verjaardag,thema:autocross.Helaas van deze "eerste"vergeten fotootje te trekken. :grr: Toen mocht ik voor een vriendin haar zoontje's eerste verjaardag ook één maken,Jefke en de geitjes.Ondertussen mijn eigen verjaardag gevierd met een bloementaart en bijhorende cc'tjes.En dan:Mijn grootste liefje háár taart!:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KRV6WDUA.jpg
Sorry voor de ietwat slechte foto,is s'avonds laat getrokken....
Ook al een eerste keer een voetbaltaart mogen maken.
Ondertussen gaat mijn nieuwe hobby als een lopend vuurtje onder de vrienden! :Y  :lol:

Staat nog op de agenda:Een voetbaltaart voor een kommunie dit weekend.
Tussendoor wat cakepops,
Vlgnde week een Spongebob(Hoop dat dit me gaat lukken :/ ),nog een prinsessentaartje en een Bumba!
Probeer het wel wat te beperken,want werk nog full-time en natuurlijk mag het gezinnetje niet worden verwaarloosd!! ;)  ;)

Nogmaals bedankt voor alle tips(alvast voor die die nog zullen volgen! ;)  :lol: )

Vele groetjes,
Marie.

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

Re: Mag ik me even officieel voorstellen aan jullie?!

Hoi, welkom op t forum. Wat een ontzettend mooie taart heb je voor je meisje gemaakt :Y
Leuke forum naam trouwens!

Life is what you bake it.

3

aubainmarietje hehe lol :D

;)  ;) ,
Ja het zit in het bloed hé! :lol:  :lol:

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

5

wat heb jij een ontzettend leuke forumnaam!  :Y