1

Onderwerp: theedoosje voor cupcakes

ik heb al een aantal keer een thee doosje gezien, leuk geschilderd en dan als kado, o.a in de laatste Mjam taart.
Nu vond ik dat een heel goed idee voor een vriendin voor mij, dus bij de xenos een thee doosje gehaald met 6 vakjes, leuk geschilderd en cupcakes gebakken.
Die zijn gebakken in een standaard formaat cupcake houder en zijn niet enorm groot geworden, naar mijn idee gewoon " normaal".
Maar ze passen nu dus net niet in die vakjes van het doosje, echt balen.
Hebben anderen dit ook en hoe op te lossen?

taart taart taart!

2

Re: theedoosje voor cupcakes

Vraag het even aan Kwebbeltje van haar is dit idee.

groetjes van Ann

3

Zijn de doosjes van Xenos niet kleiner als die van de action. Daar komen deze nl vandaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

ik weet niet of die van de action groter zijn, dit is de eerste keer dat ik het doe. In de mjam taart staat echt theedoos van action of xenos dus ik ging ervan uit dat het formaat goed zou zijn.
Ik ga het kwebbeltje vragen, dank je!

taart taart taart!

5

Even weet omhoog halen :)
de theedoosjes, verschillen ze van formaat???
Leuk idee namelijk!!!!

Weet iemand al hoelang de cc's lekker blijven in deze doos??? 

Bedankt'!!!!!!

6

Sorry voor de kick, maar het is ook zo zonde om een nieuw topic te openen als deze al bestaat.

A.s. vrijdag heb ik een feestje en ik wil een theedoosje (4-vaks) cadeau doen met 2 vakjes met theezakjes en 2 vakjes met cupcakes. Gisteravond heb ik de cupcakes gebakken en deze zitten nu in een goed afgesloten zakje. Deze wil ik morgenavond besmeren met botercrème, bekleden met marsepein en dan in het theedoosje doen met een mooi vloeipapiertje eronder. Dan het doosje dicht en dan cadeaupapier er omheen.

Mijn vraag is nu: blijven de cupcakes zo goed? En trekt de geur van het hout van het doosje of de geur van de thee niet in de cupcakes? Of kan ik beter de cupcakes in plastic verpakken en dan in het doosje doen? Dat staat natuurlijk weer minder mooi.

Hopelijk heeft iemand tips! :)

7

Je moet opletten of de vakken vierkant of rechthoekig zijn! Alleen de vierkante vakjes zijn goed van maat, is mijn ervaring.

8

Eh ja, maar dat was mijn vraag niet helemaal... ;) De theedoosjes heb ik al, nu wil ik alleen nog graag weten hoe ik de cupcakes hier het beste in kan doen.

9

Nee, maar dat was wel de oorspronkelijke vraag van dit topic waar je op aansluit. Een nieuwe vraag in een willekeurig oud topic stellen wat ongeveer over hetzelfde voorwerp gaat is niet helemaal handig. Op een eigen (nieuw) topic krijg je eerder en beter antwoord is mijn ervaring. :)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

10

@Mirjam5: ik haakte in op de vraag van de laatste persoon die in dit topic heeft gepost. Maar goed, dan zal ik een nieuw topic openen. Ik vond het zonde van de ruimte, er zijn immers al ontelbare topics op dit forum.

Sorry als ik kriegelig over kom, maar ik dacht dat mijn vraag toch vrij duidelijk was. :s