1

Onderwerp: Aardbeien verse fruit vullingen

Hallo,
ik heb al bij de vullingen op de home pagina gekeken en via de zoekmachine maar kom er nog niet uit :o

Ik maak soms taartjes voor onszelf en die vul ik met botercreme met een beetje gesmolten chocola mee gemixt.

Nu is mijn nichtje jarig en haar moeder wilt graag verse aardbeien als vulling.. Zoals in een slagroom taart zegt ze..

Echter heb ik nog nooit slagroomtaart op of de binnekant gezien  :o  :grr:

Hoe doen jullie dat? of gebruiken jullie gewone (brood) Jam als vullingen?

Bedankt alvast..

2

Re: Aardbeien verse fruit vullingen

ja hoor, je kan gewone jam gebruiken! ik gebruik altijd bon maman minder suiker/meer fruit jam, is wel wat duurder maar de smaak is wel super! nog lekkerder wordt het als je op het laagje jam ook nog wat vers fruit doet!succes!

married to my oven glove...

Heb deze week een taart gemaakt met aangevette lagroom (op mijn eigen manier met beetje monchou en vat gesmolten boter) en daarop plakjes verse aardbei en een laag 4-vruchten jam. Ik zou geen aardbeien jam nemen want die is veel zoeter.
heb ook een foto van de binnenkant gemaakt. Zal m vanavond posten als ik er aan toe kom.

Life is what you bake it.

4

zwitserse room maken en daarop stukjes verse aardbeien.

5

Ik heb vorige maand voor mijn eigen verjaardag en voor moederdag taartjes gemaakt met verse aardbeien.
In mijn verjaardagstaart had ik chocoladeganache en slagroom met verse aardbeien en voor moederdag een laagje zwitserse room en twee lagen aangevette slagroom en verse aardbeien en dat was erg lekker!

Louise

Groetjes Louise

Chocobiscuit met slagroom/verse aarbeien en een laagje 4-vruchtenjam

http://taartenmarie.webs.com/photos/Taarten/DSC04286.JPG

Life is what you bake it.

7

Bedankt voor de antwoorden nu snap ik het wat beter haha