1

Onderwerp: een laatste moment bruidstaart

Vorige week dinsdag belde mijn buurvrouw of ik haar vriendin alsjeblieft kon helpen.
Iemand zou voor haar bruidstaart maken, maar die had afgezegde (3 dagen voor de bruiloft). Of ik haar alsjeblieft zou kunnen helpen aan een bruidstaart.
De taart moest wel helemaal meegenomen worden naar België (in een auto zonder arco :s ), dus in overleg hebben we afgesproken dat het 1 grote taart zou worden.
Ze had niet zo heel veel wensen, ze wilde wel heel graag duifjes en de kleur Petrol (dit was de kleur van haar jurk).

Dit is wat ik ervan heb gemaakt in zo'n korte tijd.

http://94.100.124.34/1309250001-1309300000/1309287801-1309287900/1309287850_6_rz4j.jpeg

http://94.100.124.34/1309250001-1309300000/1309287701-1309287800/1309287747_6_oI0m.jpeg

groetjes karin

Re: een laatste moment bruidstaart

En hoe groot is groot? Gewoon om even een idee te krijgen. Ziet er verder goed uit toch?

Voor mijn taarten kijk op: www.tiptoptaarten.nl!!

3

Het zal je gebeuren zeg, zo kort van tevoren een afzegging... Het bruidspaar zal ongetwijfeld blij zijn dat je er toch nog zoiets moois van hebt weten te maken.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

De taart was 35 x 35, ik heb speciaal een wasbakje gekocht om in te mixen, de hoeveelheid past niet in de beslagkom en ik heb geen rooster nodig, ik kan hem zo in de oven schuiven :lol:  :lol:

Icehorse schreef:

Het zal je gebeuren zeg, zo kort van tevoren een afzegging... Het bruidspaar zal ongetwijfeld blij zijn dat je er toch nog zoiets moois van hebt weten te maken.

ja erg hè, ik vond het ook zo sneu.
Hoewel ik die week eigenlijk druk was met mijn cursus bij Madhuri en verder niks wilde doen, kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om "nee" te zeggen, ik kon haar toch niet laten trouwen zonder bruidstaart.
Uiteindelijk ben ik nog blijer dat ik het heb gedaan, want er schijnt heel veel mis te zijn gegaan op die dag en de taart was voor haar echt een lichtpuntje.

groetjes karin

5

je hebt er een mooie taart van gemaakt en hopelijk voor het bruidspaar verloopt hun verdere leven samen beter dan die ene dag :Y

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

6

Het is een prachtige taart geworden, superlief dat je dit gedaan hebt !

Groetjes, Conny

7

Je hebt er zeker iets moois van gemaakt!! Pff ik zouecht in de stress schieten als mij dat zou gebeuren. Lief dat je hen uit de brand geholpen hebt!

8

hoe kan je nou 3 dagen voor een bruiloft afzeggen.. beetje vreemd wel.. maar zal wel een hele goede reden voor moeten zijn geweest, anders doe je dat niet lijkt mij!

wat lief dat jij ze zo geholpen hebt, het is een mooie taart geworden en de duifjes zijn schatjes! :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

9

Dank jullie we, ik ben ook blij dat ik ze heb kunnen helpen

groetjes karin