1

Onderwerp: Grrr dust!

Ben bezig geweest met een paar potjes dust het staat super leuk :D Alleen nu keek ik net of mijn taart nog heel was ( doe ik altijd als ik wakker ben macht der gewoonte:P). Zie ik dat er wat dust naast de letters op de taart zelf zit te glimmen...maar dat wil ik niet :P Hoe kan ik dit nog weg krijgen? :+  Had al gezocht hier via de zoek functie maar kom net uit bed ( heb nachtdienst) en mijn ogen slapen volgens mij nog voor de helft  :rolleyes:

Alvast bedankt!

Re: Grrr dust!

Het enige dat ik kan bedenken is om met een stukje marsepein/fondant van dezelfde kleur als de taart over het plekje van de dust te wrijven.

Als dat niet werkt dan ben ik bang dat het een kwestie van accepteren en loslaten zal worden.

Heb je zelf iets anders gevonden dat werkt dan hoor ik het graag!  :D  :Y

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Ga dat zo eens proberen en anders ja dan pech je ziet het een beetje maar het is een mooie pearl/goud kleur (A)

4

uhm een beetje fairydust erover  :D

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

5

Een kwastje met wat alcohol (wodka, kleurloos likeurtje oid) en dan wegpoetsen, echt weg gaat het niet, maar je 'verdunt' het over een groter oppervlak...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Mirzan schreef:

uhm een beetje fairydust erover  :D

Haha!!

Tom Poes schreef:

Een kwastje met wat alcohol (wodka, kleurloos likeurtje oid) en dan wegpoetsen, echt weg gaat het niet, maar je 'verdunt' het over een groter oppervlak...

Thanks die ga ik zo ook proberen :)

En? Wat heeft gewerkt?

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

9

Op deze blog (even naar onderen scrollen) staan tips, die volgens de schrijfster ook werken voor dust....citroensap of wodka: http://sugarteachers.blogspot.com/2010/ … -that.html

Vol spanning.... De tip van Tom poes heeft gewerkt :lol:

Het ging inderdaad niet echt weg maar het werd zo minimaal dat het helemaal niemand wat opgevallen  :cool:

11 Laatst bewerkt door Tom Poes (18-05-2011 10:13)

http://www.smilies.paintingfun.nl/J/Juichen/1.gif

Tot taarts, Yvonne

Welke smilie moest dat zijn?

13

Zie je 'm niet?
Een juichende natuurlijk!

Tot taarts, Yvonne