Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mannentaart: linux versus windows
Pagina's 1
geen idee wat linux is
(ja, windows weet ik wel
), maar ik vind het een superleuke taart geworden
. Geweldige uitdrukking in de pinguinkop 
Hihi, geweldig idee voor een taart, en hij is hartstikke leuk geworden !
Briljant idee! 
Erg leuk hoor, mijn eigen hubbie zou ook heel blij worden van deze taart

linux is een ander besturingssysteem. zegt mij ook niets, maar mijn mannetje wel 
Geweldig zeg!!! Ik ken het wel van vrienden van ons, dus ik snap 'm helemaal!
Geweldig!
Echt leuk geboetseerd je pinquin 
zo te zien heeft linux gewonnen
Ik vind je tux helemaal gewedig gemaakt. Hij lijkt sprekend.
We hebben er hier erg om moeten lachen, heel leuk bedacht! Hubbie is nog aan het bedenken wat voor een verjaardagstaart hij wil, ik geloof dat hij deze wel in zijn achterhoofd houdt 
hahaha..ik moest wel heel ff 2x kijken naar je nick
Mijn hubbie werkt liever met linux (en unix). En sinds ik hem ken, probeert hij mij ook linux minded te krijgen...goh..een decenium al
. Het is een open source OS en iedereen kan het uitbreiden en aan sleutelen (wordt getest natuurlijk).
Ik merk dat meer en meer bedrijven opnieuw linux kennis vragen..goed voor mijn hubbie die er al sinds het begin mee werkt
Tux staat behoorlijk zelfzeker als winnaar op je taart 
heel leuk. ik sla hem op. mijn vriend is in juli jarig en ben nog iets leuks voor hem aan het verzinnen. hou deze in m'n achterhoofd.
Leuke taart!!
Die pinguin is echt geweldig, die uitdrukking op z'n kop...PRACHTIG echt heel leuk om naar te kijken 
Wat een gave taart en wat een timing!
Mijn vriend viert morgen ook zijn verjaardag en nu heb ik net zijn taart afgesmeerd, om hem vanavond te bekleden. Ik had al wel een idee, maar niet zo'n geweldige als die van jou. Want laat mijn vriend nou ook zo'n compu gek zijn en ook liever met Linux dan met Windows werken
Dusseh, ik denk dat ik mijn plannen enigzins aanpas met als inspi jou taart als het mag
Thank's!
Wat een gave taart.
Die zou ook helemaal in de smaak vallen bij de computerfreaks in onze kennissen- en familiekring. 
't is wel een beetje Evil Tux, aan die gezichtsuitdrukking te zien
Maar superleuk taartje en inderdaad eentje om te onthouden! Ik hoop dat mn geheugen zolang werkt, want hubbie is net jarig geweest 
Onwijs gave taart, hier haat vriendje computers en besturings systemen en dat voor een programmeur.........
Ga hem onthouden voor als hij jarig is, wat hij ook al niet wil vieren.... 
bedankt voor alle reaties
vandaag aangesneden en hij is super!
hier ook allemaal positief, zowel smaak als hoe hij er uit ziet !
@E11fje, we willen dan natuurlijk wel een foto zien he 
Ik moest dé taart natuurlijk wel plaatsen, kleine moeite met deze leuke inspiratiebron.
Mijn vriend vond de taart erg origineel en leuk. "Een echte nerd-taart" zoals hij het zelf zei.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mannentaart: linux versus windows