Onderwerp: Japie Krekel en Linux vs. Windows
Dit is de eerste keer dat ik hier iets plaats. Ik ben dan ook nog niet zo lang bezig met deze verslavende hobby. Maar vorige week kwam ik hier een geweldige mannentaart tegen waar ik met toestemming van de maakster veel van geinspikt heb (nogmaals thank's daarvoor). Wel onder de voorwaarde dat ik hem hier zou plaatsen, dus belofte maakt schuld
Het gaat om Linux tegen Windows. Voor degenen die niet verder komen dan Windows: Veel computer gekken (waaronder mijn vriend) hebben een hekel aan Windows, maar vinden o.a. Linux (is een ander besturingsysteem) prettiger werken. Vandaar dat het logo van Linux (is de pinguin op de taart) met de katapult het logo van Windows kapot heeft gemaakt
Mijn vriend vond het een verrassende taart, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. (btw, verder is het een 'saaie' taart, omdat mijn vriend niet zo van de kleur is. Maargoed, lang verhaal, hier komt dan eindelijk de taart:
En dan heb ik vandaag voor mijn moeder een Japie Krekel verjaardagstaart gemaakt. Aangezien ik hem hier nog niet ben tegengekomen plaats ik hem ook hier, één moet toch de eerste zijn

: