1

Onderwerp: strik in de koelkast wel of niet ?

hoi allemaal

ik heb binnenkort een bruidstaart staan die ik moet maken .
eentje met een strik en roosjes.
de vorige keren dat ik z'n taart maakte en wegbracht werd ie binnen een half uur  gegeten...
maar nu moet ik hem smorgens al brengen dus ze zullen hem op locatie wel in een koelcel zetten.
nu is mijn vraag    kan de strik er gewoon opblijven zonder dat ie inelkaar zakt?
en de roosjes ??
vind het toch wel eng de taart achter laten en dat het personeel hem savonds moet opzetten zeg maar ..( ik ben zelf aan het werk en kan geen vrij krijgen Laatste dag voor mijn vakantie..).

alvast bedankt

2

Re: strik in de koelkast wel of niet ?

hoi Stacy,

is het een lussenstrik of een gewone strik? de lussenstrik blijft wel goed, het gewicht is erbij verdeeld. maar een gewone strik is wel zwaar, je zou het geheel kunnen ondersteunen met een dowel, of lollystokje? ik zou het risico voor een bruidstaart niet durven nemen, maar ik weet niet hoe het geheel eruit komt te zien?

succes ermee...
groeten Irene

taarten! mijn leukste en lekkerste hobby! groeten irene!
http://www.mijnalbum.nl/Album=UHW4HTBC

3

het word idd een lussen strik en de taart word 3 hoog.
dus ik moet hem eigenlijk al compleet af   smorgens daar afleveren...
daarom mijn vraag over de roosjes en de strik ben bang na een bijna hele werkdag in de koelkast dat ze het niet overleven...

4

heeft niemand daat meer ervaring mee of dat juist wel of niet goed gaat?

compleet gedecoreerd een taart met lussen strik en roosjes  bijna een gehele dag in de koelkast latenstaan op locatie?
waarna het personeel op locatie hem dus moet neerzetten?

5

ik zet mijn taart met strik en rozen altijd in de koeling en heb nog nooit problemen gehad

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

6

Ik heb het pas met angst een beven uitgeprobeerd, 't was een taart met alleen bloemen, heeft een nacht in de koelkast gestaan en hij had het gelukkig overleefd. Wel in een kartonnendoos niet in 1 van plastic.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie