1

Onderwerp: Drakenkasteel

Drakenkasteel gemaakt voor mijn neefje. Helaas zijn de voorste torens een beetje gaan zakken. Hier baal ik vreselijk van, maar ik had moeders van te voren gewaarschuwd, dat ik dit nog nooit had gemaakt en dat eigenlijk nog elke taart een nieuwe ontdekking voor mij is.
De draak heb ik 2 weken geleden al gemaakt.
Schoonzusje was heel tevreden over de taart, dus dan is het wel goed,denk ik, hoewel het me niet helemaal lekker zit (van die torens)
Hier komt die:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JLQRLZPZ-D.jpg

2

Re: Drakenkasteel

Jammer van het zakken, maar wel een erg mooie taart geworden.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

3

Re: Drakenkasteel

Jammer inderdaad, maar ach hij zal er niet minder om smaken :9  hij is wel stoer!

Zoete groetjes, Ania
www.TaartjesBakker.nl

4

Re: Drakenkasteel

Ik herken dat, dat het je toch niet lekker zit! Toch kan ik zeggen dat je taart prachtig is geworden. Op een bepaalde manier vind ik die zakkende torens nog wel een beetje bij het kasteel passen:het maakt het wat grimmiger! Mooie taart!

Speciaal project: Happinezz-taartjes @ www.yumicakes.nl

5

Re: Drakenkasteel

Ik was ook de enige die het in de gaten had geloof ik (of iedereen is zo aardig geweest om er niets van te zeggen  :cool: ) Maar ik had in mijn hoofd om superstrakke rechte torens te maken en als dat dan niet lukt, dan blijft iets wat blijft storen  :grr:

Maar ik kan met volle overtuiging zeggen dat hij super lekker was (Citroenkwark mousse en ananasjam)  :thumb:  En de scheve torens zijn als eerste opgegeten door alle kids die er waren  :lol: