Onderwerp: Mijn eerste taarten, van alles wat!
Ik heb me vandaag nieuw aangemeld en wil graag mijn taarten laten zien die ik tot nu toe heb gemaakt, zijn er nog niet zo heel veel, ik ben pas een paar maanden met het virus besmet

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taarten, van alles wat!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb me vandaag nieuw aangemeld en wil graag mijn taarten laten zien die ik tot nu toe heb gemaakt, zijn er nog niet zo heel veel, ik ben pas een paar maanden met het virus besmet

Laatste foto ging niet goed

Hopelijk is ie zo wel te zien
Je eerst taarten? wauw. Ik vind dat hart met al die bloemen erg mooi! Keep up the good work!
Afgelopen pasen heb ik voor het eerst (mini)paastaartjes gemaakt.
Dit zijn ze geworden:

De eerste vond ik niet zo mooi geworden, is niet goed afgesmeerd en daardoor niet strak. Maar eens moet de eerste keer zijn 
De weegschaal liet het niet toe, maar kon het niet laten om voor koninginnedag een taartje te maken dus ik heb het maar heel klein gemaakt

Leuk dat je gekeken hebt!
leuke parade.
Even het sticky lezen van de Thema-rubriek: het thema deze maand is Matroesjka's...
Ik heb dus je topics uit de Thema-rubriek bij dit topic geplakt 
Die koninginnedag taart is leuk zeg! 
Even het sticky lezen van de Thema-rubriek: het thema deze maand is Matroesjka's...
Ik heb dus je topics uit de Thema-rubriek bij dit topic geplakt
Oh sorry sorry. Ik was te enthousiast, hihi.
Bedankt voor het verplaatsen.
Je hebt er al heel wat gemaakt Risje80! Je hebt al hele mooie gemaakt! 
Je maakt echt super mooie taarten, die van Pasen vind ik echt heel leuk!
Marian
Knap geboetseerd! Daar heb ik me nog niet aan gewaagd...
Ook leuk hoe je met de thema's hebt gewerkt!
Bedankt voor jullie leuke reacties
ik vind het zoooo leuk om te doen, ik doe het pas sinds een paar maanden, maar het liefst zou ik iedere dag taarten willen maken. Ik kan echt mijn ding er in kwijt.
Iedere gelegenheid pak ik aan om weer iets nieuws te maken 
Dat is een leuke parade zeg...!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taarten, van alles wat!