Onderwerp: champagne voor de bruidstaart.
Deze week ga ik aan mijn eerste bruidstaart beginnen (help).
Nou heb ik nog een vraagje over de champagne in de botercreme.
Is er een bepaald merk wat erg lekker is???
Alvast bedankt!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » champagne voor de bruidstaart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze week ga ik aan mijn eerste bruidstaart beginnen (help).
Nou heb ik nog een vraagje over de champagne in de botercreme.
Is er een bepaald merk wat erg lekker is???
Alvast bedankt!!
Welkom op het forum!
Deze rubriek is om te showen...........niet voor vragen.
Zoek eens op patidess in de webshop!
dankje, ik moet nog even de weg vinden!!
Champagne van patidess is echter wel alleen een smaakmaker, het is niet echt champagne, maar de smaak van champagne.
Ik zou het bruidspaar laten proeven wat het verschil is met echte champagne creme, en daarvoor gewoon freixenet ofzo gebruiken
Bij Aldi of Lidl hebben ze vaak ook goede mousserende wijn. Het hoeft niet perse champagne te zijn. Als de wijn maar wel met méthode champenoise (ehh owja tegenwoordig heet dat méthode Traditionelle ) gemaakt is. Echte champagne is veel te zonde om door je creme te gooien
Ik wil ook graag iets met champagne vulling maken. Ik zou het dan met Asti willen doen, dat is een zoete mousserende wijn (heeeeerlijk). Maar hoe kan ik het beste daar een vulling mee maken, zonder dat het te waterig wordt??
Het recept van champagnecreme wat in de lijst van vulllingen staat is heel goed te doen met Asti! Heb ik ook gedaan, is best wel een hoop werk maar wel errug jummie
Canei is ook erg lekker.
Canei is ook erg lekker.
Yup, ook erg goed te drinken, ook lekker in taartje denk ik
ik heb het met spatles gedaan ook erg lkkr
maar dan heb ik de botercreme variant gebruikt
ben nu aan het wachten tot de chamagne creme van het resept van de site opgestijft is hier heb ik gewoon champagne cider voor gebruikt
Als je de botercrémemix gebruikt, kun je het water vervangen door van alles en nog wat. Heb vanmiddag prosecco gebruikt. Heerlijk! Als vulling gebruikt in combinatie met frambosenjam...mmmmm
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » champagne voor de bruidstaart.