Re: Mijn eindresultaat na de 3-daagse cursus bij Madhuri (zo blij mee)
Ooooh, mooooooi zeg!!! Prachtige foto's ook

Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eindresultaat na de 3-daagse cursus bij Madhuri (zo blij mee)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ooooh, mooooooi zeg!!! Prachtige foto's ook

Helemaal geweldig!!!!!!
Erg mooi!
Stmme vraag waarschijnlijk maar wie is Madhuri en waar kan ik die vinden? Die cursus wil ik ook wel, want ze zijn echt super top
Bedankt voor alle leuke reacties
Stmme vraag waarschijnlijk maar wie is Madhuri en waar kan ik die vinden? Die cursus wil ik ook wel, want ze zijn echt super top
Het is helemaal geen stomme vraag hoor, ik wist het tot een paar maanden geleden ook niet
Madhuri is een echte suikerkunstenares, zei kan echt prachtige suikerbloemen maken.
Ze geeft hierin cursussen.
Als je zoekt op suikerkunst, dan kom je bij haar terecht.
Het is een echte aanrader, ik ben zo blij dat ik het gedaan heb.
prachtig hoor
wauw erg mooi 
wow!!!!
geweldig mooi!!
Als ik kort erbij woonden ... ging ik ook op cursus !!! waaw schitterend seg .. maar jammer , ik ben van belgië dus niet zo kortbij bij nederland 
Sprakeloos, zo mooi!
Wauw.....!!!!!! Dit wil ik ook kunnen...! In oktober mag ik de grote roos en de vlinder bij haar leren...! Ik kan nu al niet wachten...!
Wauw, prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eindresultaat na de 3-daagse cursus bij Madhuri (zo blij mee)