1

Onderwerp: Mag ik jullie vriendje zijn? :P

Hallo allemaal!

Ik ben een onlangs voor mijzelf begonnen bakster. Ik bak al zolang ik me kan herinneren alles wat ik maar kan bedenken. Als klein meisje maakte ik al foto's van alles wat ik bakte, want ik zou later banketbakker worden, en dan moesten de mensen wel kunnen zien wat ze konden bestellen! Toen ik hoorde dat bakkers vroeg op moesten staan liet ik dat plan echter varen (wist ik veel dat dat op broodbakkers sloeg!).

Maar sinds ik "groot" ben bak ik weer dat het een lieve lust is! Ik richt me alleen voornamelijk op "ander" gebak, het hele fenomeen marsepein (of fondant-) taart was me onbekend tot een jaar geleden, toen ik een bruidstaart voor mijn zus zou maken, en eens ging googlen waar ik zilverpilletjes kon kopen. Mijn mond viel open toen ik Taart en Decoratie binnen wandelde! Als ik dat had kunnen krijgen als klein meisje, was ik nooit van mijn plan afgestapt! Ik heb alleen geen enkele cursus gevolgd, en kijk pas sinds een paar weken hier rond op dit forum, dus ben bijna volledig auto-didact wat taart betreft  :P

Maar goed, aangezien ik hier al jullie gedeelde kennis als een sponsje aan het opzuigen ben, leek het me niet meer dan beleefd om mezelf voor te stellen. Hoi!  :)

2

Re: Mag ik jullie vriendje zijn? :P

Hoi!

Welkom op het forum!!

Geniet en leer van alle info die hier te vinden is, en dat is een hoop ;)
Maar let op: Het is een verslavend forum!

Heel veel plezier!

Liefs, Zanoni

3

Haha, ik heb het gemerkt. Mijn zoontje roept al steeds enthousiast "Taart mama!" en kruipt op mijn schoot als ik mijn laptop pak!

4

Wat heb je jezelf leuk voorgesteld , welkom op dit geweldige forum

5

Welkom :)

Welkom bij het leukste forum :)

Veel plezier met je nieuwe verslaving!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

7

Ook vanuit Otterlo een warm welkom op het leukste forum van Nederland!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."