Re: vrolijke bruidstaartproeverij
Wat een mooi en vrolijk geheel!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » vrolijke bruidstaartproeverij
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een mooi en vrolijk geheel!
Heel mooi!!
Welke uitstekers heb je voor de bloemen gebruikt?? Ik vind ze nl erg leuk!
Mag ik vragen welke bakvormpje je hiervoor gekozen hebt??
Vind het namelijk een mooie maat voor de proeverij!!
Ik heb zelf wat aardewerk bakjes hiervoor gebruikt die ik normaal gesproken voor toetjes gebruik, toen ik onderop zag dat ze ook "ovensafe" waren vond ik het zelf ook wel een goed idee voor deze kleine taartjes.
Bedankt voor de complimenten dames! 
Blijkt achteraf alleen maar een taart voor 25 personen te worden 
Welke uitstekers heb je voor de bloemen gebruikt?? Ik vind ze nl erg leuk!
het zijn koekjesuitstekers voor narcissen 
Nathalie schreef:Welke uitstekers heb je voor de bloemen gebruikt?? Ik vind ze nl erg leuk!
heb je daar een linkje voor?? 
Keetie schreef:Nathalie schreef:Welke uitstekers heb je voor de bloemen gebruikt?? Ik vind ze nl erg leuk!
heb je daar een linkje voor??
je hebt mail!
In 1 woord: G-E-W-E-L-D-I-G! Wat een prachtige kleuren en vooral je bloemetjes, wat een superleuke bloemetjes! Je raadt het al: ik ben enthousiast!!! En die vullingen....ik zou niet kunnen kiezen, hihihihi! Mooi gedaan hoor! Ben nu wel erg benieuwd naar de "echte" taart...
Die zien er echt supervrolijk en leuk uit!
wat heb je dat prachtig gepresenteerd!! MOOI!!
Ziet er super gezellig uit!
ziet er goed uit hoor!
Tips/opmerkingen? Weet waar je aan begint, want met zulke schattige, heerlijke taartjes wil iedereen wel een proeverij bij jou komen doen Klasse! 
Zoooo zeg, die zien er gaaf uit! Wat een geweldige proeverij heb je gemaakt!
Ik ben wel heel benieuwd welke het geworden is! En in welke kleur het gaat worden natuurlijk!
Wat zien ze er lief uit!! Heb je laatst trouwens gemaild, heb je die ontvangen?
Wat ziet dat er mooi en netjes uit!!
die zijn lekker volijk! mooi hoor.
Lekker vrolijke kleurtjes!
Ik heb aankomend weekend mijn allereerste bruidsproeverij en dit forum is echt mijn aller grootste inspiratie bron 
Zou je mij ook het linkje van die uitstekertjes toe willen sturen? Wil ze graag aanschaffen! 
Super leuke proeverij.!
Zou je mij ook het linkje van die uitstekertjes toe willen sturen? Wil ze graag aanschaffen!
Dit topic is 2 jaar oud, en Keetie heeft haar laatste bericht bijna een jaar geleden gepost; ik denk toch dat dit niet de grootste kans van slagen heeft 
mooi hoor, ook al die kleuren zo bij elkaar.
IngeW schreef:Zou je mij ook het linkje van die uitstekertjes toe willen sturen? Wil ze graag aanschaffen!
Dit topic is 2 jaar oud, en Keetie heeft haar laatste bericht bijna een jaar geleden gepost; ik denk toch dat dit niet de grootste kans van slagen heeft
Je weet maar nooit

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » vrolijke bruidstaartproeverij