1

Onderwerp: Wat een rot werkje....

.... die kleine fijne lijntjes van deze "meneer"

Maar Ajax is kampioen en dus hadden mijn zus en ik besloten een ajax taart te maken voor papa!
Ik werd helemaal kriegel van die lijntjes (gelukkig heb ik een sugar gun! ) en dat gepriegel.... Maar opzich ben ik niet ontevreden met het resultaat....
Het enigste wat ik vreemd vond was dat mijn taart dit keer niet zo hoog is geworden als anders maar ach hij was hoog genoeg!

Gevuld met botercrème en viervruchten jam...
Ben benieuwd wat hij er van vind, hij is nu naar het ajax feest en mijn zus heeft de taart mee naar huis genomen dus ik hoor het vanzelf wel!

Wat vinden jullie ?

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/15/1305468398-040.jpg

2

Re: Wat een rot werkje....

Hij is goed gelukt maar je bent de 3 sterren vergeten!
Gisteren had ik en workshop mini stapeltaartje maken en ddie heb ik in wit en rood gemaakt en als verwijzing naar Ajax en het kampioenschap met 3 sterren versierd.
Ik heb maar niet het logo gemaakt, want voor het zelfde geld hadden ze verloren.
Mijn man is ook naar Amsterdam gegaan samen met mijn dochter en haar 2 vriendinnen.
Het was een vrolijke boel hier vanmiddag, want we hadden ook vrienden hier die kwamen kijken en toen had ik mijn taartje aangesneden en dat beviel wel.

Hoe heb je de lijntjes gemaakt?

Louise

Groetjes Louise

3

Oeps!
Ik lees net met de sugargun! Silly me!

Groetjes Louise

3 sterren ???  :rolleyes:
Ik heb nog nooit op het logo drie sterren gezien  :o
Of bedoel je die lijntjes ? Ik had besloten om gewoon 1 rand te doen... Anders werd het allemaal net wat te krap (hij bleek toch wat groter te zijn dan verwacht :O )

5

Mooi gemaakt! Daar (en met 't kampioenschap natuurlijk!) zal hij blij mee zijn!

(: Ik word blij van taart! :)

6

sweetheart88 schreef:

3 sterren ???  :rolleyes:
Ik heb nog nooit op het logo drie sterren gezien  :o
Of bedoel je die lijntjes ? Ik had besloten om gewoon 1 rand te doen... Anders werd het allemaal net wat te krap (hij bleek toch wat groter te zijn dan verwacht :O )

Die 3 sterren zitten iid niet op het logo hoor, maar staan voor 30 keer landskampioen worden!

Dat is voor nu leuk om erbij te doen en het was voor mij iets makkelijker om te maken.

Louise

Groetjes Louise

Oh zo ;)
Nou ik ben geen voetbal fanaat dus vandaar dat ik het niet wist haha!

8

Ik ben ook geen superfan maar mijn dochter van 15 is sinds vorig jaar Ajaxfan en gaat samen met mijn echtgenoot naar de thuiswedstrijden en dan kijk ik wel een beetje mee en zo.
Godzijdank wil ze niet zelf voetballen, wij zijn allebei dansers en dat is gelukkig een binnensport!

Groetjes Louise

Nou hij vond hem mooi :)

10

hij vons het mooi... liet hem vanmorgen zien, omdat ik al op bed lag toen hij thuis was... maar hij had hem al gezien...

och de volgende keer doe ik die lijntjes wel:P:P
vond hem wel mooi... en best goed gelukt...

11

mooi hoor.