Onderwerp: Goedkoopste fondant en cake ingredienten
Hallo ik ben little miss keeky
Wie kan mij vertellen waar je de goedkoopste....
Fondant en cake ingredienten kunt kopen of bestellen
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Goedkoopste fondant en cake ingredienten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo ik ben little miss keeky
Wie kan mij vertellen waar je de goedkoopste....
Fondant en cake ingredienten kunt kopen of bestellen
Groetjes
Goedkoop is niet altijd goed . ik ga je melden want ik denk dat je naar taartdecoratie algemeen moet....
idd, kwaliteit heeft een prijs
Als je echt goedkoop wil, kun je alles zelf maken. Dus zelf een cake bakken en zelf marshmallowfondant maken
Maar daar gaat wel aardig wat tijd in zitten, dus die paar euro meer voor een lekkere mix en een pakje fondant zijn het echt wel waard
Qua webwinkels zit er maar weinig verschil in de prijzen, of je moet echt grote hoeveelheden tegelijk bestellen.
Ik ben al in heel veel webshops/winkels geweest (en gekocht ) . De webshops zijn wel iets goedkoper maar daar betaal je weer verzendkosten. Wanneer ik veel nodig heb bestel ik liever via een webshop. De dichtsbijzijnde taartwinkel is 30 minuten fietsen bij mij vandaan, of parkeergeld......
deze site wordt mede mogelijk gemaakt door deleukstetaartenshop.nl
Adviezen voor bijv MMF zelf maken oid mogen zeker gegeven worden, maar prijsvergelijk van (web)winkels wordt hier niet op prijs gesteld. Mocht dat na dit bericht toch het geval zijn, dan wordt dit topic verwijderd.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Goedkoopste fondant en cake ingredienten