Onderwerp: mijn eerste taart bij workshop gemaakt

dit was mijn eerste taart die ik ooit gemaakt heb bij een workshop...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste taart bij workshop gemaakt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

dit was mijn eerste taart die ik ooit gemaakt heb bij een workshop...
Leuk hoor en wat dapper dat je gelijk voor een tasje bent gegaan.
dat was de ''opdracht'' bij die workshop...
alleen de handvat was wat naar beneden gedrukt toen ik thuis kwam... maar ja je kunt ook niet alles even recht hebben he
nou sorry dat ik het zeg,niet voor jou,jij komt om iets te leren,maar ik zou me dood schamen als ik mijn workshoppers met zo,n taart de deur uit zou laten gaan,hopelijk heb je er niet teveel voor betaald!!
nou sorry dat ik het zeg,niet voor jou,jij komt om iets te leren,maar ik zou me dood schamen als ik mijn workshoppers met zo,n taart de deur uit zou laten gaan,hopelijk heb je er niet teveel voor betaald!!
Ik geef geen workshops maar ik ben het wel met Karla eens.
karla schreef:nou sorry dat ik het zeg,niet voor jou,jij komt om iets te leren,maar ik zou me dood schamen als ik mijn workshoppers met zo,n taart de deur uit zou laten gaan,hopelijk heb je er niet teveel voor betaald!!
Ik geef geen workshops maar ik ben het wel met Karla eens.
Ik ook....
Ik hoop dat je er wat geleerd heb anders toch nog bij iemand anders een goede workshopvolgen
Succes met je taarten hobby
Je moederdagtaartje is leuk, strak en mooi hoog 
euh..ik vind je moederdagtaart supermooi..deze moet ik andere taartdames gelijk geven (niks aan jou gelegen he)..
Ik geef zelf geen workshops. Er zijn eens 3 vriendinnen komen tips overnemen en tegelijk een taartje gemaakt en ze zijn buitengegaan met taarten waar ik zelf even jaloers op was.
Zo zou ik ze bv niet laten buitengaan met poedersuikervlekken maar tip gegeven hoe die te doen verdwijnen. Net omdat ik hetzelfde probleem had in het begin
. En er toen dames op dit forum mij die tips hebben gegeven.
Dat je handtvat is ingevallen is normaal denk ik, ik zie ijzerdraad maar ik neem aan dat de dikke balletjes fondant nog niet hard waren bij het opzetten?
Meid, jij hebt het super gedaan, zeker als je je eigen gemaakte moederdagtaart bekijkt want die vind ik geweldig strak!!
..van de workshop staat mijn eigen persoonlijke amateuristische mening hierboven. 
nou, je moet niet zo perfectionist zijn in de eerste taart, echt de ALLER eerste taart... alles wat ze zeggen of uitleggen ga je er van uit dat het klopt... hoeveel het koste maakt niks uit, ben tevreden mee hoe ze behandeld en geholpen heeft... heb een idee dat er mensen zijn die zelf workshop geven of al heeeeeell lang bezig zijn met taarten maken... ik ben er tevreden mee, der zitten wat puntjes wat beter kan... maar ik ben tevreden met me ALLER ALLER ALLER eerste taart... weet niet of ik nog een workshop ga doen...
Het gaat er in een workshop natuurlijk om dat je het zelf leuk vindt en dat je zelf tevreden bent 
Maar stiekem hoop ik wel dat degene die jou de workshop gegeven heeft hier meeleest en nog even achter haar oren zal krabben.
Ik ga nu even je moederdagtaartje bekijken 
Ik reageer even omdat ik ook die workshop heb gevolgd...
Degene die ons die workshop heeft gegeven is hier volgens mij ook op het forum...
In eerste instantie zouden we een rond lente taartje maken *er zat dus al een heel ander idee in het hoofd * maar toen we aan kwamen werd het ineens een tas taart (omschakeling! ) maar toen waren we erg tevreden....
Ik ben toen rond gaan lezen hier op het forum en besefte dat het ook anders kon ( ik had b.v ook poedersuiker vlekken op mijn taart ) met crisco; geen vlekken meer! En ik las hoe je strakker kon bekleden...
Ik ben toen zelf gaan lezen en stoeien en gewoon gaan knutselen! Nu wilde mijn zus ook mee helpen met een moederdag taart en ik ben blij te lezen dat jullie die taart hoog en strak vinden aangezien ik hem heb gebakken en haar heb uitgelegd hoe je het het beste kan bekleden (met dank aan al jullie tips! ) en ik een beetje heb begeleid (haha ik gaf mijn eigen workshop
nee grapje!)
Inmiddels heb ik ook gezien dat er veel mensen zijn die workshops geven en ook super mooie workshops, misschien hadden we ons daar beter op moeten oriënteren maar opzich hebben we toch wel goede info gekregen! En aldoende leert men
Dus wat dat betreft hebben jullie wel gelijk in jullie comentaren! Ik vind mijn taartje wat ik had gemaakt nu ook niet meer mooi, maar toen wisten we niet beter....
En zus: gewoon hier veel lezen en gewoon leuke taartjes maken dan komt het helemaal goed 
ik vind je moedertaartje ook mooi
en mijn reactie was ook niet naar jou/jullie hoor,maar naar degene die het geeft
tis goed
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste taart bij workshop gemaakt