Onderwerp: combi met kersen pudding (mona toetje van de maand)?

Ik heb de kersenpudding van Mona gekocht omdat 'ie me zo lekker leek om mee te vullen, maar nu weet ik niet goed waarmee ik 'm zal combineren. Iemand ideeën?

2

Re: combi met kersen pudding (mona toetje van de maand)?

kersen combineren lekker met chocola.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Mirjam5 schreef:

kersen combineren lekker met chocola.

:Y  :Y

4 Laatst bewerkt door Nelleke Roseboom (16-05-2011 11:52)

Ik ga denk ik maar voor kant en klare chocomouse en slagroom met chocoladekoekjes-kruimels en als ik nog meer laagjes heb, nog iets van jam erbij... Mmjammm, ik krijg er nu al zin in...

Ik ben wel benieuwd hoe de kersenpudding in de taart gesmaakt heeft. Mijn dochtertje wil graag een m&m's vulling in haar verjaardagstaart en ik twijfel nog of ik als tweede laag de kersenpudding zal doen.

6

Heb hem gisteren ook gekocht om te proeven voor een eventuele vulling. Ik vond hem erg lekker :P  Hij lijkt mij ook erg lekker met een kersenvlaaivulling (een beetje een zuurdere, weet even niet welk merk minder zoet is)

Heb over twee weken een taart staan en die mensen willen alleen maar fruitig, dus de ene laag wordt deze en de andere met verse aardbeien en iets anders erbij. Weet nog niet wat.

7

ik heb de mona kersen gecombineerd met bokkepootjes creme, goede combinatie alleen vond ik de mona niet zo lekker, beetje chemische. overgens vonden de andere taarteters het wel erg lekker.