1

Onderwerp: Speciale wens verjaardagskaars *HELP*

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!

Voor 1 juni moet ik een verjaardagstaart maken en de aanvrager heeft mij gevraagd een rood verjaardagskaarsje bij te leveren. En dan niet zo'n standaard dunne, maar een wat dikkere rode kaars. Deze komt in een geboetseerde witte olifant te staan van ongeveer 10 cm hoog dus de kaars kan ook weer niet te groot zijn.

Ik heb werkelijk waar het hele internet al afgestruind, maar kan niets vinden. Misschien hebben jullie nog tips?

Alvast bedankt!

.....Mooie Taart uit Ede is vanaf oktober KeeKenMooR.....
                           -www.keekenmoor.nl-

Re: Speciale wens verjaardagskaars *HELP*

Kijk eens bij de xenos :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

Haha, daar heb ik nou echt niet aan gedacht  :). Ben stiekem ook blond  :9 . Zouden ze wellicht ook iets in deze richting bij de Hanos hebben ofzo?

Dank je iig voor de tip!

-www.keekenmoor.nl-

4 Laatst bewerkt door Tom Poes (16-05-2011 08:27)

Ik denk aan een rood kerstboomkaarsje, maar zie die maar eens te vinden in mei  :lol:  :/ !
Ik denk dat je trouwens meer kans hebt bij de Xenos dan bij Hanos, voor de horeca zijn dergelijke kleine kaarsje die maar een uurtje branden natuurlijk niet zo interessant...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Tom Poes schreef:

Ik denk aan een rood kerstboomkaarsje, maar zie die maar eens te vinden in mei  :lol:  :/ !
Ik denk dat je trouwens meer kans hebt bij de Xenos dan bij Hanos, voor de horeca zijn dergelijke kleine kaarsje die maar een uurtje branden natuurlijk niet zo interessant...

Nou idd! Waarom heb ik nou weer gezegd dat ik dat wel regel  :rolleyes: .

Dank je wel!

-www.keekenmoor.nl-

Tom Poes schreef:

Via internet heb ik gezocht op kerstboomkaars en gevonden!!!
Dank je wel  :thumb:

-www.keekenmoor.nl-