1 Laatst bewerkt door Kiruiv (15-05-2011 21:24)

Onderwerp: Voor Rick een...

Thomas taartje!

Morgen is mijn liefste buurjongetje Rick jarig. De kleine grote man word 3 jaar!

Rick is gek van Thomas de trein en zijn moeder vroeg of ik een taart voor hem wilde maken met het schattige treintje erop. "Tuurlijk!" was mijn eerste reactie. Toen ik aan de taart ging werken kreeg ik het wel even benauwd, een ster in boetseren ben ik nou eenmaal niet. Gelukkig is het op deze manier (die ik hier op het forum vond, bedankt!) toch goed gelukt en toen ik vanavond, toen Rick al op bed lag, de taart ging brengen was zijn moeder erg enthousiast. Rick heeft al de hele week tegen zijn moeder gezegd dat Kim een Thomas taart zou maken dus de verwachtingen van het mannetje zijn hoog. Dus als hij morgen op zijn verjaardag wakker word en naar beneden gaat voor de cadeautjes van zijn moeder en broertjes ziet hij hem gelijk. Ben benieuwd of hij aan zijn hoge eisen voldoet ;) !

Dit is 'm dan, beide lagen vanille-citroen biscuit gevuld met huisgemaakte dulche de leche, meringue botercreme en kersenconfiture!
http://www.meel-suiker.nl/images/stapel_thomasdetrein.jpg

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

Re: Voor Rick een...

Wow, ziet er erg mooi uit.
Kleuren zijn ook super, die 3 is erg leuk.
Kortom:  :thumb:  toptaart!!!

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

3

Wow, heel mooi! En dat boetseren, daar heb je een mooie oplossing voor gevonden ;)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

4

Ik vind 'm súper!!! :thumb:  Mooi strak en een práchtige 3 ook nog, hoe krijg je die er zo op bevestigd? :think:

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

5

Prachtige stapel is het geworden en mooi strak ook!

Wauw mooi thomas!
Aan mij is er ook gevraagd of ik een thomas trein wil maken.....
Uhm......heb gister pas mijn 4e taart gemaakt!
Maar dit is een goede zo (hoop ik  :/ )

7

Bedankt meiden!

@ Liekie: voordat ik 'm laat drogen steek ik er een prikker in. Als hij dan hard is zit de prikker vast en steek je 'm zo in de taart!

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

8

wat een mooie!

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

9

wouw! echt super mooi!! :Y

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

10

Wauwie...wat een mooi exemplaar!!!

Volg je hart...want dat klopt!

heel erg lief

cake my day